Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har baby på 2 mnd som jeg fullammer og et barn på 21 mnd som jeg også fullammet. Har nå siden mars 2007 konstant "gitt" av meg selv gjennom to graviditeter og fullamming i over at år (som gikk 3mnd inn i siste graviditet). Syns alt har gått strålende. Har to barn som sover godt og fødsler og amming har gått veldig greit. Det jeg lurer på er, i det siste har jeg følt at jeg er litt svimmel og uggen hele dagen (som om jeg har drukket et par drinker!!). Kan dette være mangel på næringsstoffer eller symptom på at "kroppen" er sliten (utan at jeg merker at jeg er direkte trøtt...)? Andre som har opplevd dette? Veldig ubehagelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140794236-er-det-slik-det-f%C3%B8les-%C3%A5%C2%A0v%C3%A6re-sliten-eller-er-det-noe-veldig-galt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
gifthjemmemammatilto Skrevet 26. oktober 2009 #2 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei,jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Gå til legen og sjekk om det er noe du mangler,ev om blodtrykket ditt er lavt-da blir man svimmel,slapp og uggen,spesielt når det er lavtrykk,og da er det lurt å få i seg salt og vann,sa legen min. Jeg har veldig lavt blodtrykk. Har følt meg generelt sliten siden andre graviditet... tok nylig en b12-sprøyte og da fikk jeg endelig energi igjen! Det var som om jeg våknet fra en slags lang dvale.... Floradix jernekstrakt har også hjulpet... Vet ikke om dette hjelper deg,men... Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140794236-er-det-slik-det-f%C3%B8les-%C3%A5%C2%A0v%C3%A6re-sliten-eller-er-det-noe-veldig-galt-med-meg/#findComment-140873382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå