Gå til innhold

CB sa IKKE GRAVID...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må lufte litt ut nå. 1 dag over IKM og negativ test. Hvorfor er det sånn? Når du ikke vil ha barn så lyser testen med en gang opp GRAVID, men når du virkelig ønsker det så tar det så inn i det he...... lang tid. Begynner å miste håpet helt, og gå tom for penger for bruker dem på tester. Men jeg har fått ett til symptom, har miniatyr vondt i høyre brystvorte og mikroskopisk i venstre.

Har følt at jeg er virkelig gravid de siste 2 ukene men kan det være at symptomene mine er bare innbilning?

Har aldri hatt det sånn før så hvordan kan jeg innbille meg noe jeg aldri har følt før? Jeg VET hvordan mens murringer er, men dette er IKKE mens murringer. Og hvorfor kan ikke legen min ha åpent på søndager og alltid ha reservert en time til meg :(

Frustrert......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Trøsteklem*!! Er alltid like trist å få en negativ test:( Har dere prøvd lenge? Er kjempeurettferdig at det skal være så vanskelig å bli gravid når man går inn for det, mens andre blir gravide på pilla. Det er aldri lett å vite om symptomene er pga graviditet, pms eller andre ting. Er det en ting jeg har lært så er det og aldri stole på symptomer, kroppen er mester til å lure oss. Men jeg håper at symptomene dine skyldes en liten spire, murringene dine høres jo veldig lovende ut:) Det er fortsatt håp så lenge du ikke har fått mensen. Det er noen som ikke tester pos før maaaange dager etter ikm. Masse lykke til!!:)

Skrevet

Uff.. synes så synd på deg! :o(

Må bare minne deg på noe du skrev til meg for noen dager siden som gjorde meg litt mere positiv, så lenge mensen ikke kommer så er det jo fortsatt håp, kroppen din jobber med noe. Du kan jo trots alt være gravid selv om det ikke viser seg enda, noen får først positive tester lengre ut i graviditeten.. Jeg holder tummene for deg!

Skrevet

Takk :) 2 dager over IKM nå, ingen TR enda, skal teste på mandag eller tirsdag når jeg får testene i posten. Ingen mens murringer enda. Kjente at jeg hadde litt vondere i brystvortene idag, da ble jeg kjempe glad! Håper bare det ikke er TR som leker med meg. 4 eller 5 dager over IKM MÅ den vise positiv!!!

Nei den SKAL vise positiv he he :)

Skrevet

Ikke gi opp håpet enda, testet ikke positivt før 10 dager over IKM, da var den svak, på dag 12 testet jeg endelig skikkelig positivt! :) krysser fingrene for deg jeg :)

Skrevet

oi, jeg håper virkelig ikke det tar så lang tid :(

Jeg er nervøs nesten, og lurer på om det er farlig å ha sex med samboeren min idag? Kan det føre til SA?

Legen min sa en gang at jeg har veldig liten livmor, kan det være en grunn til lave HCG verdier?

Skrevet

Skjønner hvordan du har det! Jeg har vært spent siden forrige mens, skulle fått mens i dag, men har ikke skjedd noe ennå! Orket ikke vente, så testet med CB i dag, men den sa ikke gravid =( Det er så dårlig gjort! Jeg gikk og kjøpte en nydelig body jeg har siklet på lenge, og håper den kan bringe oss lykke! Jeg har ganske ømme bryster, men jeg blir ikke overrasket om det er kroppen min som spiller meg et puss! Vi får krysse fingrene, og håpe! :) Heldigvis er vi flere, deilig å kunne komme inn hit og skravle litt =) Ønsker deg alt hell, så får vi bare se!

Skrevet

Fikk TR idag, 3 dager på overtid :(

Er kjempe lei meg :(

Skrevet

Det var dumt =/ Men da prøver du bare enda mer denne måneden!! Hold motet oppe :) Jeg har ikke sett TR ennå, men hun kommer nok snart, da kan vi gråte sammen, eller håpe sammen!

Skrevet

He he he ;) Vi får håpe sammen mest da :)

Fikk teststrimler i posten idag, så nå skal det bli skikkelig prøvings :)

Ikke på død og liv, skal nyte mest mulig!

Vi får håpe at TR ikke kommer til deg :)

Lykke til :)

Skrevet

Heia!

Har det mye på samme viset som deg, går å ønsker og håper fra måned til måned, ja har vel egentlig gjort det siden i februar. Tror hver gang menstruasjonen er litt treg at JIPPI denne måneden klarte vi det, kjenner veldig etter på brystene om de er blitt ømme og lytter veldig til kroppen. Tror faktsi kroppen spiller oss mange puss mens vi går slik å venter, har hatt gravid symptomer uten at vi har fått noen positiv test enda så kanskje denne måneden. Har gått en mnd på hormontabletter men uten noe hjelp. Er sliten å lei men prøver å være like optimistisk hver mnd, enda det er veldig vanskelig! Men vi skal nok bli lykkelig både jeg og du snart, vi er ihvertfall ikke alene om at det tar tid....

Skrevet

Det var trist da, Netti86...

Å du er sikker på at det er mensen?

Skrevet

Ja nå er jeg helt sikker på at det er TR. for nå er det masse som kommer. Og jeg tok og testet med strimmel bare for å være 100%, bare 1 strek der :(

Jeg har nok sikkert bare innbilt meg hele greien :(

Lurer også på om det kan ha vært en SA, for er litt klumpete. Men har aldri hatt en SA før så er ikke sikker.

Så jeg spør og graver her inne hele tiden, egentlig veldig kjekt, for jeg får så mange fine svar. Trenger ikke gå til legen nesten, bare til å spørre her inne he he

Skrevet

Åh jeg kjenner meg veldig igjen i det dere føler... har jo prøvd siden jan 08 uten så mye som en svak positiv test. Jeg har vært til all "verdens" utredninger..stukket opp her og der og målt med el tester, tatt tabletter, sprøyter mangfoldige legebesøk og enorme skuffelser.. men nå endelig har vi klart det!! Man bare MÅ holde håpet oppe.. jeg var på randen til å gi opp og vi søkte oss inn på ivf... men hadde fortsatt det sterke ønsket om å klare det selv.. Ønsker dere alle lykke til i prøvingen. Det er hardt og vondt å falle, men man må bare reise seg opp og ikke gi opp;) Før dere vet ordet av det så er dere gravide.

Varm klem fra meg

Skrevet

Først må jeg bare si GRATULERER! Du er virkelig heldig :)

Takk for god ord, og vi skal ha det gøyt med prøvingen denne måneden.

2011 baby snart i boks ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...