fiskelisken Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er så utrolig frustrerende for vet ikke hva som skjer. Var på tidlig ultralyd for viste ikke hvor langt jeg var på vei. Da ble det konstantert at jeg var ca 5 uker på vei. Han så ingenting utenom en fortykning i slimhinnen. Tok derfor 2 blodprøver og da viste det seg at det bare hadde stiget fra 1000-1200. Dro derfor på en ny ultralyd uken etter.Da var det dannet seg en plommesekk..men så ikke noe inni ennå. Tok 2 blodprøver til. Da var den kommet opp på 2700. Trodde ikke den skulle fortsette å stige men at jeg kunne få blødinger og at jeg mistet. Det trodde legen også. Men det fortsetter bare å stige men ikke så mye som det skal...... Derfor sitter jeg bare her og vet ikke om jeg skal kalle meg gravid eller ikke. Skal på ny ultralyd til onsdag og da har det gått 2 uker siden første. Hvis jeg ikke ser et bankende hjertet da så er det vel ikke håp... Er det noen som har vært borti det samme ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140793625-hcg-stiger-ikke-som-det-skal/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå