Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Gutten min har akkurat blirr 1 år og har nettopp begynt i barnehage. Han gråter når jeg leverer han. Det går over fort men det er vanskelig for meg å dra. Trodde at det gikk over etter 1 uke men han gråter fortsatt. Hvor lenge er det vanlig at de gråter? Ser fram til å levere en gutt som vinker hadet bra til mamma`en sin :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Kan ikke hjelpe deg, vil bare si at jeg skjønner deg godt.. gruer meg til januar når min lille gutt er 1 år og skal i barnehagen.. har fått pappan til å ta det med barnehagen.. uff er ikke noe for meg hehe.
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Det er far som leverer nesten alltid her også men jeg er så dum at jeg ringer han for å spørre hvordan det gikk. Og når han sier at han gråt litt så sitter jeg med en klump i halsen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 uff da... jeg hadde nok gjort det jeg også hehe.... får håpe det går fort over og at vi slipper gråt ved levering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå