Gå til innhold

Er ikke dette litt for slapt?

Anbefalte innlegg

Jeg er så oppgitt og fortvilet. Ungen min sliter mye med sykdom og barnehagen følger ikke opp.

De kler ikke på henne etter vær og temperatur, selvom det henger godt med varmt tøy på plassen hennes. F.eks går hun alltid åpen i halsen når jeg henter, hun har flere ganger vært våt/kald og flere ganger sendt ut uten noe annet enn strømpebukse og tynn genser under parkdressen i 2-3 grader.

De glemmer stadig å gi henne medisinen hun skal ha hver dag og de gir henne stadig ting hun ikke tåler.

Alt dette gjør at hun blir aldri bedre, men sliter unødig mye med astma, infeksjoner og plager som følge av dette.

Jeg har prøvd å ta det opp flere ganger på en hyggelig måte og forklart at når de sender henne ut tynnkledd så blir hun kald og får en infeksjon som hun sliter med leeeeenge. Når de glemmer å gi henne medisin så blir hun mer tungpustet, sliten og grinete og får også lettere infeksjoner=ond sirkel.

Men hjelper det....? Nei.......Hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140793389-er-ikke-dette-litt-for-slapt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem har du snakket med? jeg hadde krevd en samtale med ped lederen og styreren. ev om du har snakket med ped lederen før så hadde jeg gått rett til styreren. Det gjorde jeg når jeg hadde problemer der datteren min gikk før. Dette er også en fremgangsmåte jeg vil anbefale deg... jobber som ped leder selv.... og syns det er helt horribelt at barnet ditt blir behandlet slik

jeg har en veldig hektisk dag på jobb. gruppen jeg har dette året er veldig urolig osv... men ikke søren om barna går ut uten nok klær på seg. Jeg er sjokkert over så lite klær barna har med seg så jeg løper jo rundt og prøver å finne noen ull gensre eller fleece de kan låne....

du må IKKE godta slikt

Dette er alt for dårlig:( Ta en prat med ped leder og evt styrer.

Jeg har selv et barn med astma og som blir kjempe fort syk. I bhg hennes gir de henne medisiner og er flinke med tøy. Er de i tvil så spør de:)

Be om en enesamtale med pedleder hvor du tar opp problemene. Forbered deg godt til møtet, skriv gjerne ned det du mener er viktig, så får du sagt alt... Hvis du ikke synes at dette hjelper heller ber du om samtale med styrer... Eller kanskje med begge to samtidig hadde vært en ide?

Gå ikke til media, det virker bare dumt!

Lykke til!!

Annonse

Jeg vil kalle dette omsorgssvikt!!! Du betaler for en plass og regner jo med at de skal ta vare på barnet ditt, noe de får betalt for. Dette er alt for dårlig!! Prat med styrer og hvis ting ikke blir ordent opp i på dagen så bytt barnehage.

Det er absolutt ikke dumt å ta en telefon til asma forbundet og ta saken til media.

Det dumme er å tro at ikke styrer og pedleder kjenner til problemet. Mest sansynlig vil denne moren bare stresse mer med å snakke med disse menneskene, og bli oppfatte som vanskelig. I værste fall vil hun bli baksnakket og motarbeidet.

ta dette direkte opp med styrer, regner med at ped leder er informert og det virker ikke ut som hun/han gjør noe med problemet.

er for dumt at du skal sende det kjæreste dere har til et sted hvor hun ikke blir passet på og tatt på alvor.

er så alt for mange som jobber i bhg som ikke har noe der å gjøre:(

håper dere får ordnet opp i dette!!!!!!!!!!

og jo dette er alt for slapt og skulle ikke vært lov....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...