Ungmamma21 Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 er det noen av dere gravide her som har testet positivt veeeldig seint?? sånn når dere har vært 10 uker på vei eller noe? misstenker graviditet men testene er negative, mensen har vært borte i 10uker, spottet litt i en uke bare, brunt blod...skjønner ingen verdens ting:( pleas svar;)
tingeling81 Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hm, ikkje godt å seie, men skaff deg ein legetime. Så får du levere ein urinprøve der, og få ein sjekk. Ikkje kjekt å gå sånn og ikkje vite...
Ungmamma21 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 er kjempe kjedelig:( men skal teste en gang til. er den negativ da så drar jeg til legen, er den positiv så er jo alt greit. veit jo at mange blør selv om de er gravide;) men redd for om det kan være utenfor livmoren...
vi har verdens fineste gull Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Da er du nok ikke gravid, tenker jeg:)
Ungmamma21 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 hehe, hyggelig å høre:) håper jo det men skjønner ikke hvordan det er mulig eller om det er ulig at testen fremdeles er negativ da? var det for ca 1uke siden og da var det jo 5-6uker siden jeg skulle hatt mensen...
vi har verdens fineste gull Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Testene skal slå ut positivt dersom hcg er over ett vist nivå, 25 eller noe. Dersom du er 5-6-7-8-9-10 uker på vei, skal hcg være over 25 og da slå ut positivt:) Men for all del, dersom du ikke stoler på testene er det enklest å bestille en time hos legen:)
Ungmamma21 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 ok, men jeg aner jo ingen ting...veit ikke om det er mulig at jeg kan ha blitt gravid de siste 2-4ukene når jeg ikke har hatt mensen på 10uker....hmm...... er jo håpløst å få time hos legen også...blæ den burde vel ha slått ut for lengst da. har brukt de billig strimlene, veit ikke om det har noe å si jeg?
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 10. oktober 2009 #8 Skrevet 10. oktober 2009 kansje du ha pcos... jeg har det også... det kunne gå flere mnd før mensen viste seg igejn :S
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Hvis mensen har vært borte i ti uker og graviditetstestene er negative kan det være at overdreven trening/slanking,stress, cyster, eller noe sånt gjør at du ikke får mensen. Jeg legger inn en stemme for tur til legen:)
Ungmamma21 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2009 ja tenkte det, men skal ta en ekstra test til uken for å være helt sikker. har aldri skjedd før og jeg har vært stresset og sånn før men ikke nå, men før har dette aldri skjedd. greit at den er forsinket men syns 2-3mnd begynner å bli lenge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå