Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 faan ass. jeg sliter. så heftig. Jeg kan sverge på at ett eller annet rører seg i magen min, som ikke er mat eller luft. Det er som et lite dytt eller noe. bare av og til.og da blir jeg overlykkelig. men så tenker jeg på testene som er negative(har tatt en med skygge og en cb digital som var negativ) og prøver å jekke meg ned fra den rosa skya. men klarer liksom ikke helt å overbevise meg selv. Så tenker jeg at jeg bare innbiler meg hele greia, og at om jeg ikke skjerper meg, kommer jeg til å ha et innbilt svangerskap. kanskje jeg har det. men jeg kan vel ikke ha det om jeg er klar over at det sikkert ikke er noe??? kan jeg har et bevisst innbilt svangerskap?? hjelp meg :s:s:s:s tror jeg blir gæærn.
Ungmamma21 Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 har det på akkurat samme måten jeg. er overbevist om at jeg kjenner noe beveger seg. og jeg har jo to stk fra før så veit jo hvordan det kjennes. men lurer på om jeg innbiller meg det siden jeg har såå sykt lyst på en unge til, tenker ikke på annet en baby. ikke kommer mensen heller, bare surr. skal teste på tirsdag og da får jeg svar en gang for alle. er den negativ så er jeg garantert IKKE gravid og det skal jeg innse,)
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har jo ingen fra før av og etter 1 år og 8 mnd begynner vi å bli ganske lei. så jeg har jo ikke peiling på åssen det skal kjennes ut. men veit godt en det ikke er luft. Pluss at jeg hadde mensen for to uker siden, men bare litt og i 3 dager, og det er ikke likt meg i det hele tatt. så hele greia er bare pussig. Var i tyskland og det var der jeg tok en test med skyggestrek som flere enn jeg så. Da jeg kom hjem, tok jeg en cb digital som var negativ. men disse dultene ville ikke gi seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå