Gå til innhold

Har dere kastet Avent flaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Avent flasker som er 2 år gamle og har kjøpt flere nye,rett før denne nyheten kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt mine tilbake, og venter på nye flasker..mine er fra 2009

Skrevet

Hvilken nyhet er det snakk om her? Får vi giftfrie flasker hvis vi sender inn de vi har?

Skrevet

Ja, du kan sende flaskene i retur til Midelfart så får du nye igjen.. men det er kun flaskene ikke de hvite ringene eller smokkene...

Skrevet

Har du adressen du sendte flaskene til?:) Jeg har flasker ifra 2007 og 2009.Håper jeg får mine nye.De sa ikke noe om på FBI at vi kunne få nye flasker.Bare om vi hadde flasker som ikke hva åpnet.Hva de brukt,åpnet så sa de at de måtte kastes da.Men hadde vært greit og fått nye da.Er ikke billig med så mange flasker.

Skrevet

Midelfart Sonesson AS

Drammensveien 134

p.b 144 Skøyen

0212 Oslo

Merk: retur aventflasker

Skrevet

jeg skal sende inn alle;) har noen fra 2006 også, så de er i grenseland da... får jeg ikke tilbake for de er det ikke så nøye... Vil jo ikke bruke de uansett....

Skrevet

Jeg har 3 stk og bruker de kun til kaldt vann! Mener jeg hørte at miljøgiften avgis ved varme, så har ikke kastet mine! Eller hur?

Forresten, hva med disse tutkoppene til avent?? Inneholder de bpa?

Skrevet

Hei,

kontaktet du dem før du sendte inn, eller bare sendte du flaskene? Og la du ved noe brev, og hva skrev du i så fall? Har ikke somlet meg til å sende inn flaskene ennå, og lurer på om jeg må kontakte dem først osv. :)

Skrevet

Takk får adressen:)Nå skal jeg sende inn alle.Jeg har12-13 stk ca.Er bare blanke Aventflasken som har det stoffet.Tutkoppene og det andre i Avent har det ikke.Nå har sønnen min brukt Avent sine i 2 år nå,så det var ikke gøy og vite det.Men skal da ikke bruke det til min datter nå som er 5 uker.Mye rart man ikke vet får tiden.:(

Skrevet

Jeg skrev bare en liten lapp, hvor det stor retur avent flasker fra 2009... og på postlappen på pakken skrev jeg retur aventflasker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...