Gjest MMJ Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Har en svulst på 11 mm i lillehjernen. Legen tror den er godartet, men vet ikke fordi det så og si ikke er mulig å komme til... Jeg har fått tabeletter så trykket ikke skal merkes så godt... men er litt spent på om svulsten kommer til å vokser.. for da må den fjernes og da kan hjernevev skades SKal inn om 2 mnd og sjekke om den er vokset... men det er så lenge til Kan noen "se" hva som skjer med meg... er født 15.03.80... Blir jo glad for seriøse svar...
Slash Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hei Jeg kan nok ikke spå, dessverre. Men jeg ville bare si... jeg kan ikke forestille meg den usikkerheten du går igjennom nå. Varme tanker oversendes *
zadine Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Nå kan ikke jeg spå desverre. Men jeg måtte svare når jeg så dette innlegget. Er du den `lilje jeg kjenner? Så tungt det må være å ikke vite. Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg....
Gjest MMJ Skrevet 23. oktober 2009 #4 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for det dere over her Bare inne å dytter litt... får liksom ikke sove....
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. oktober 2009 #5 Skrevet 29. oktober 2009 heisann har sett at du har sendt meg pm også. Skal se om jeg får litt bedre tid til å virkelig sette meg ned og "se" på deg...Jeg liker egentlig ikke spå ang helse men jeg skal gi d et forsøk når jeg er mer opplagt og har bedre tid... Enn så lenge så håper jeg at alt er noenlunde bra med deg....Seff tenker du mye det kjenner jeg...og d er ikke så rart...kjenner jeg blir VEldig sliten i hodet av bare å skrive med deg her så jeg må ha litt mer energi når jeg skal "lese" deg.... Klem
Gjest MMJ Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk, det setter jeg veldig pris på.
Gjest MMJ Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Ingen som vil prøve seg en gang... begynner å tenke kanskje alle ser så mye negativt at dere (som spår) ikke tør svare Skal til Stavanger på kirurgisk avdeling på mandag.... gruer meg Vel vel...
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 hei igjen.. beklager at jeg ikke har svart....har glemt d litt..sorry.. Men jeg synes d er vanskelig å spå i helse og sykdom men skal gjøre et forsøk.. sånn jeg føler d så holdet d seg ganske stabilt...MEN jeg føler at du er veldig engstelig og tenker mye negative tanker. Det er helt forståelig, jeg skjønner d veldig godt..men det er veldig viktig at du tenker positivt og tenker på alle gledene i hverdagen i stedet for å tenke at kanskje du aldri kommer til å få oppleve det og det og det...skjønner du tankegangen min??? er mange som sier at tro kan flytte fjell, og det kan nesten det altså, så d er kjempeviktig at du ikke gir deg over, men at du tenker at dette skal gå fint, dette skal jeg klare:) Ønsker deg lykke til vennen;) tenker på deg og skjønner at du ikke har d så lett om dagen.....Men håper og tror at du vil føle deg bedre faktisk etter turen på sykehuset:) klem til deg:)
Gjest MMJ Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Takk, prøver jo å tenke positivt... Men så nærmer det seg undersøkelse... og da bygger følelsene seg opp igjen på en måte Siden jeg først er "i gang"... for å si det sånn, ser du om jeg får flere barn? Gutt jente? Det har jo litt med fremtiden å gjøre Er født 15.03.80 Min mann 06.12.78 Men uansett, takk for å du så på meg... skjønner det ikke er lett når det gjelder "sånne" ting.
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 nå vet ikke jeg hvor mange barn du har, men jeg ser to barn og muligens et tredje.... vanskelig å se kjønn altså.... Lykke til med undersøkelsen da...går nok bedre enn du venter.... KLem
Gjest MMJ Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 Ja, har to jenter på 2 år og 5 år Har lyst på et barn til... og håper jeg får oppleve det! Takk stratosen
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #12 Skrevet 14. november 2009 så morro:) jeg mente du hadde to barn men kan jo aldri bli helt sikker:) Men som sagt så er d ikke helt bestemt om d blir en til, men jeg velger å tro d;) siden jeg følte d sånn;) kan jo hende at d er en liten stund til og da er d ofte litt mer difust...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå