Gå til innhold

Gravid eller ikke gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for over en uke siden, men den kom ikke...fikk derimot en bitteliten blødning under samleie rundt dette tidspunktet..tok så en billig test tre dager etter som var negativ, tok så en ny en 4 dager etter det, så en svak, svak strek der, men vet ikke om det var innbilling eller om der virkelig var en strek...har også hatt menssmerter den siste uken... noen som kan gi meg svar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny test kjære deg, så vet du det sikkert! :) Murringer er vanlig, enten det er mensen eller svangerskap på gang. Og nå som noen dager har passert siden siste test har sikkert HCGen sprettet i været, og da er nok streken tydeligere nå...

Skrevet

TEST, TEST, TEST!! :)

Jeg fikk oxo svaaaaaaaak test første gang og så ble den sterkere og sterkere for hver dag! Min var oxo så svak at jeg nesten ikke trodde jeg så det, men strek er visst strek! :)

Lykke til!

Skrevet

Har en test liggende, men er bare 2 dager siden jeg tok forrige, så lurer på å vente til slutten av neste uke...regner med hcg nivået har gått mer opp da om jeg er gravid..men tror ikke jeg klarer å vente så lenge :)

Skrevet

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...