Gå til innhold

November-mager,nytt treff tors. 22.10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt sykemeldt nå... Jernmangel som gjorde meg helt utslitt...:S

Nå går jeg hjemme og får i det minste tatt livet atskillig mer med ro.... :) Skal nok klare å komme på treffet om det ikke skjer noe meget uforutsett! ;)

Annonse

Blir visst ikke noen flere BIM treff på meg i denne omgang likevel!

Sender dere hilsen fra barsel på St.Olavs. Veslejenta vår hadde dårlig tid, og kom i en fart 1410 kl 2309, mindre enn en time etter ankomst på føden. 2215 gram, 44 cm. Lita og søt. Vi blir nok her en stund før vi får komme hjem, noe som passer oss bra, så vi kan komme oss etter sjokket!

Hun har ikke fått navn ennå, men vi tror fortsatt det blir Hannah.

Hilsen Elin:-)

Hei Elin :-)

Oi, for en hyggelig overraskelse :-) Håper alt gikk bra. Kanskje vi møtes alle sammen når babyene våres har ankommet verden? :-)

Kos dere vidre med den lille. Hold fast på Hannah, det er et kjempe fint navn.

Benedicte :-)

Alt gikk bra, bare altfor fort, og altfor tidlig! Skulle gjerne hatt samme fødselen, bare en måned senere, det hadde vært perfekt! Jeg kan herved bekrefte det jeg sa på sist treff: Fødsler går fort og greit, kommer ut en time etter ankomst sykehuset:-) Blir kjempekoselig om vi treffes med babyene senere!

Og ja, ser fortsatt ut som hun heter Hannah!

Klem fra Elin:-)

Jeg skulle gjerne hatt en sånn fødsel jeg også ;) mange sier det går bedre 2. Gang, så neste gang går det kanskje enda fortere :) ble det vanlig fødsel og ikke keisersnitt? Min kan også godt ankomme snart, om 2-3 uker. Begynner å bli litt lei halsbrann nå. Vanskelig å få på seg sko også ;) hehe. håper alt er bra med dere, kos dere vidre :) så håper jeg vi møtes snart igjen :)

Selve fødselen var veldig grei ja:-) Men det trenger ikke å gå noe fortere neste gang, da kan det jo være vi ikke rekker sykehuset! Det var vanlig fødsel ja. Da vannet gikk var det ikke mange pressrier før hun var ute. Men jeg unner ingen å føde før tida. Nå går det jo veldig greit med jenta vår, men det er endel ekstra jobb, og det kunne vært mye verre! Barnelegen sa i dag at de problemer vi opplever er som forventet for et barn født i uke 35. Så får satse på at deres ikke kommer før uke 37!

Vi skal kanskje hjem onsdag eller torsdag, men for min del kan det godt drøye litt lenger. Trenger ennå litt tid på meg til å komme over sjokket:-) Men det blir bedre og bedre for hver dag som går!

Stor barselklem fra Elin :-)

Heei alle jentene,

og en spesielt varm hilsen til Elin og lille prinsessa!

Gratulerer sååå masse! Kan godt skjønne du trenger litt tid å komme over sjokket.. Baby og fødsel er fremdeles en veeeldig fremmed tanke her jeg går å tusler rundt, ennå jeg snart har rundet uke 37... Håper alt går bare godt med dere og jeg gleder meg veldig til å hilse på igjen når tiden er inne for ordentlige barseltreff! :) :)

Vel, foreløpig ser det ut til at ingenting skal komme i veien for nytt treff på solsiden for min del i allefall! Blir trivelig å møte dere andre igjen som har tid og mulighet til å komme! :) Gleder meg til torsdag! :)

Hei, hei alle sammen! :) Jeg kan desverre ikke komme i morgen heller..

Jeg har blitt forkjøla, og samboern har fått influensa, så tar ikke sjansen på å eventuelt smitte noen av dere. Håper å styre unna svineinfluensaen for min del, har fått noe forebyggende medisin hos legen, så det går sikkert bra! :)

Dere får kose dere masse, begynner å nærme seg for mange av oss nå! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...