Gå til innhold

jeg klarer ikke være borte fra jenta mi en hel dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens andre reiser på ferie og begynner å jobbe mens de er bittesmå.

jeg bare lurer på hvordan dere klarer det?

jeg vil også kunne slappe av å gjøre noe alene, ikke reise bort da.

jeg savner henne og vil ha henne hjem etter ett par timer bare.

Fortsetter under...

Skrevet

Savner barna mine på 4,5 år og 1,5 år noe sinnsykt når jeg må reise fra dem på jobb i nordsjøen 14 dager om gangen.

Men nå er nå livet slik, og det var den veien jeg valgte lenge før jeg noengang tenkte på å få barn......Ikke alltid like lett å komme ut av noe man har gjort i evigheter.

Skrevet

Følte det samme i begynnelsen, da jeg måtte ut i jobb etter permisjon. Det var vanskelig, og jeg savnet sønnen min kjempe mye. Men etterhvert ble jeg bare rett og slett vant til det. Og når jeg henter han i bhg, så er det da ekstra kos, for da har vi vært borte fra hverandre nesten halve dagen.

Skrevet

Det gjør ikke jeg eller, har en gutt på 8 mnd kan ta meg en tur på butikken mens han er sammen med faren sin, men å ha barnevakt til han det orker jeg rett og slett ikke tanken på, greier ikke å reise fra han enda,... Glad jeg ikke skal på jobb før han er 19 mnd...

Skrevet

Start forsiktig med noen timer. Ikke ha barnevakt, men far eller besteforeldre hjemme. Ikke ring hjem og hør hvordan det går, men stol på at de ringer deg dersom det er full krise. Utvid stadig tiden. Ikke ring hjem. Er det kveldstid, så kan du jo ringe og si natta hvis hun er stor niok til å skjønne det. Når du har vært borte mange nok ganger så går det bra.

Synes det var vanskelig å gå fra nr 1 i barnehagen da hun var litt over året. Tenkte mye i løpet av dagen på jobb og hadde dårlig samvittighet. Med nr 2 og 3 så tenkte jeg ikke i det hele tatt. Visste at de hadde det bra og at barnehagen ringte dersom det var noe. Var egentlig en befrielse å levere de :-)

Annonse

Skrevet

får satse på at det blir bedre med tiden ja. hun er jo bare 6 mnd enda.

burde nok vært flinkere med å levere henne fra meg. men syns det er så merkelig å se hvor forskjellig folk er i forhold til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...