Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen som har opplevd å være gravid, selv om mensen har kommet en gang i begynnelsen? Hvis dere skjønner:-) Jeg driver og tester etter el, men testen slår ikke ut. Har fast syklus, og el-testen slår alltid ut. Kjenner ingen tegn til mensen denne gangen. Så nå begynner jeg lure på om jeg kan være gravid, selv om jeg har hatt mensen en gang. Har lest i bøker at dette er mulig, men ikke hørt om noen som faktisk har opplevd det.
venter nr 3 :-) Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Jeg har opplevd dette, og har ogsaa nettopp hatt ett innlegg om det. Jeg hadde mensen den foerste maaneden. Tok en test fordi mensen varte lenger enn normalt, og jammen ble ikke testen positiv :-) Har ikke opplevd dette i mine to foerste graviditeter, men det samme skjedde med min mor og min soester. Lykke til, krysser fingre for at du er gravid!
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk for svar! Da burde jeg kanskje ta en graviditetstest istendenfor en el-test i morgen:-)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 hei venter nr 3 og frøken håpefull:-) har dere pratet med lege om mens og graviditeten?? hva sa legen isåfall?? ang mens og gravid
Jenny251210 Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Venter nr 3: Hadde du ømme pupper, murringer osv etter du var ferdig med mensen, eller var lang mens det eneste cluet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå