Gå til innhold

Kanonsåre brystvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

også lenge igjen til IKM... Bare jeg stryker meg over vortene gjør det vondt. Er 8 dpo og tanken med at jeg er blitt gravid har begynt å leke mer og mer med meg. Blir tullerusk av dette her og gå å ikke vite....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes da virkelig ut som et symptom! :-) Da hadde ikke jeg klart å vente lenge med å teste vet jeg (men nå har jeg testet i dag da og er også 8 dpo) hehe. Spennende!!

Skrevet

Er testoman jeg også, men denne pp skal jeg så godt det la seg gjøre å ikke teste før mensen har uteblitt. Haha...som om jeg klarer det, det tror ikke jeg, men jeg skal i allefall prøve.

Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg skikkelig såre brystvorter fra el, noe jeg aldri har ellers. testet ikke positvt før kvelden før ikm og da var det svaaakt. Masse lykke til. Tror du er gravid jeg. klem

Skrevet

Ja sist jeg var gravid hadde jeg også såre brystvorter og må si at det kjennes ut som nå. Men tør liksom ikke håpe for masse heller.

Skrevet

idag er de ikke fullt så ømme og kjenner det begynner å murre litt der nede. Begynner å forberede meg på at tanta skal komme iløpet av uka. Begynner å bli litt lei nå....

Skrevet

Hei:) Murring trenger jo ikke bety mens... Jeg hadde murring og vondt lenge før ikm og etter ikm. Kan være tegn på graviditet også:) Masse lykke til!!

Skrevet

Såre brystvorter er et sikkert tegn hos meg- har det ALDRI ellers, kun et fenomen som oppstår når jeg er gravid. Jeg har fått det litt senere enn 8 dager etter EL da...

Murringene og irritasjon/pms startet allerede 6-7 dager før IKM da jeg ble gravid denne gangen, så det trenger ikke være tegn på tanta ;-)

Skrevet

Hei Carina81_1MA

Jeg også har sykt vondt i puppene mine om dagen, begynte 6 dpo og er i dag 8 dpo, IKM til lørdag!!! Har i går og i dag kjent murringer i korsryggen, i kveld er puppene litt mindre ømme, men veldig ømme for det altså - og det er mest høyre pupp (akkurat som skjedde de to forrige graviditetene mine). Ellers har jeg ikke så mange andre symptomer, men virker som om mannen min har fått alt det andre, svimmel, hodepine, kvalm, trøtt, til onsdag har han vært sånn i 14 dager, helt siden jeg fikk positiv EL-test på syklusdag 12, er i dag på syklusdag 23. Håper ikke han er syk eller brygger på noe, men fortsetter det må jeg prøve å få han til legen... men har en sterk mistanke om at han faktisk har noen sånne sympati-graviditetssymptomer. I går presterte han faktisk å si at brystvortene hans virket litt "såre", og sånn har han aldri opplevd det før - hahaha... greide nesten ikke å holde meg da han fortalte det, hehe, så jeg flirte lenge over det (noe han heldigvis ikke skjønte at det var det jeg smilte sånn av)...

Håper vi sitter begge to med en positiv test snart Carina81_1MA - syntes vi fortjener det nå altså =)

Lykke til, vi får holde hverandre oppdatert!!!

Klems

Skrevet

heii :-)'

jeg hiver meg også på med disse såre brystvortene!

det føles ubehagelig å stryke over dem, jeg har også ikm til helgen lør/søn:-)

har dere virkelig på følelsen noen gang at dere bare vet at denne mnd er jeg gravid??

jeg klarer ikke å gi slipp på det nemlig, noe som aldri har skjedd før er at jeg i natt drømte at jeg holdt i hånda mi 4 positive tester som jeg hadde tatt!! og det føltes så uendelig virkelig at det datt et sukk langt inni hjerterota når jeg våkna til.

vel, mens vi venter på ikm så er mine symptomer såre brystvorter, noen dager stikninger og noen dager murring, trykkende hodepine (kan også være fordi jeg har vært litt syk i helgen), tempen har begynt å stige de to siste dagene noe veldig til over 36, den bruker aldri ¨være over 36!

lykke til i alle fall! måtte vi alle sammen bli gravide denne mnd! :-D

Skrevet

10 dpo idag og brystvortene er ømme til og fra. Nå er de ikke ømme. Har hatt litt murringer og fortsatt mye utflod og det har jeg hatt siden EL. Er ikke begynt å spotte foreløbig så det er jo bra. Skal kanskje ta en test i morgen, men skal prøve å la være om jeg klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...