Muscat1 Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hvorfor bruker jeg så lang tid på å blir gravid nå når jeg ble det så lett for 5 år siden? Jeg fatter det ikke. Kan eggelederene bli gamle etterhvert? Jeg er 35 år nå... Skal til legen på tirsdag og går det ann å spørre om Pergotime?? legen min er egentlig litt daff. Men jeg lurer rett og slett på om det går ann å kreve at jeg VIL ha det. Jeg har lyst til å være en sprek mor i mange år fremover. Ikke 80 år når barna min er 40.... Desperat.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 hei på deg. Lurer på det samme! Har 2 tenåringsbarn fra før, samme har min nye mann. Begge 2 har fått barn med det samme, uten å egentlig prøve engang. Jeg ble gravid bare jeg hadde glemt et par p-piller, men nå!!!!! huff. Brukte ca 5 pp første gang jeg ble gravid nå sist, men vi mistet dessverre i ma i uke 13+5. Har prøvd igjen siden vi mistet i juli,men ingenting skjer. Har sex ca ennenhver dag, og vet når jeg har hatt el, og når jeg har el. Men virker ikke som om det nytter. Er 33 år. Ønsker meg så et barn med min nye mann, men ser ut som om det kan ta sin tid. Ønsker deg masse lykke til. Håper vi smetter inn på 1-tri om ikke så alt for lenge. klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Ps vet jeg ikke har prøvd lenge nok til å kunne klage, men mannen min er snart 46 og ønsket om et barn sammen er stort og etterlengtet.
Muscat1 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 håper vi (katta76) har hell med oss snart. Jeg har sjekket mine egg,og de er fine. Men min mann har hatt testikkel kreft, så han har noe lavere sedkvalitet, men legene sier det er nok til å bli gravid av. Han har ca 600 000 sædceller og ikke 800 000 for hver utløsning som er vanlig.... Er også redd for å sitte med lap toppen på fanget... pga stråling. Jeg er blitt helt hysterisk...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 hehe, da er vi to. Ta en pute under lap-en, det holder, har undersøkt det. Leit å høre om din mann. Men ikke tenk på antallet celler, går sikkert helt fint. Håper det klaffer snart for oss. Vi får satse på det. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå