Gå til innhold

bli kjent innlegg

miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

hadde vært kos om alle kunne fortelle litt om seg ;)

jeg er 23 år bor i sogn og fjordane og har ei datter fra før som fyller 3 i desember :D jobber som sveiser i en liten mekanisk bedrift og blitt sendt med engang på svangerskapsperm pga skadelige stoffer på jobben ;) så eg kommer til og være her mye framover ;)

gratulerer til dere alle og håper vi blir en tett og koselig gruppe ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140792270-bli-kjent-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Hoppas ni andra inte har det för vanskeligt at lese litt svensk. Kan tyvärr nästan bara stava medisinord på norsk, då jag jobbar på apotek;).

För 1 år sedan flyttade jag och min nuvarande man til Stavanger, och vi trivs toppen, det är ett vackert land med trevliga människor i ;). Jag är föresten 25 år.

Koseligt med denna gruppen ;)

Koselig med et bli-kjent innlegg .:)

Jeg er 24 år og bor i Oslo, gift og med en gutt på 3år :)

Vi har prøvd i 1,5år å bli gravide på nytt...med en MA i fjor sommer, så har det nå tatt 12pp for å få det til å klaffe igjen! En lang og tøff prøveperiode, men vi er nå overlykkelige over at spiren har satt seg :))

Jobber i barnehage, med små barn! Har til nå vært 70 % sykemeldt, av helt andre grunner, men skal nå frem til jul gradvis komme meg 100% tilbake i jobb :)) Så kommer nok til å være her endel jeg også ;)

Håper også på en tett og koselig gruppe, med bare masse gode ord og støtte :)

Jeg er 27 år og bor i Sogn og Fjordane. Jeg har to sønner, en som blir 5 i januar og en som blir 3 i februar. Jeg selv blir 28 i januar. Jeg jobber i 100% vikariatstilling som lærer på småskolen og på mellomtrinnet. Foreløbig termin med nummer tre er 18 juni, men den er jeg ikke helt sikker på...

Gleder meg og håper at dette blir et flott svangerskap, der vi i denne gruppa kan ha det koselig sammen her på bim:)

Annonse

Hei alle sammen! =)

Jeg er 28 år, gift, og med en gutt som fyller 2 om noen dager =)) vi venter nr. 2-22.juni! =) og gleder oss veldig! Er fra, og bor i Finnmark, med masse familie rundt oss, som vi er veldig glad for =) gleder meg til å bli ennå litt mer kjent med dere i samme situasjon nå framover, det skal bli koselig! :D

Heisann ja=)

Jeg er 25 år gammel, og min kjære og jeg har vert sammen siden jeg var 16. Vi satt ringer på oss den dagen vi ble prøvere, og skulle spleisest når vi fikk våres første. Dette er nå fire år siden! Så giftemålet lar vente på seg gitt;) Men nå ser vi lyset i tunellen, deilig er det. Jeg har vert behandlet med Metformin og Pergotim pga. manglende eggløsning. I mai ble vi gravid for første gang og var overlykkelige! Det endte desverre på operasjonsbordet i sommer. Spiren ville bo i egglederen, egglederen sprakk og jeg hadde endel indre blødninger før vi fant ut var det var og kunne gjøre noe med det. Egglederen måtte fjernes, og vi følte at det ble sat kjepper i julene på oss nåkk en gang. Vi tok ferie en mnd, og fikk sørget og reflektert over hva vi hadde opplevd. Det styrket oss mye, og vi kom hjem med en masse med pågangsmot! Det ble ny pergorunde, og etter to dobble kurer har en ny spire grodd seg fast=) Vi håper han legger seg godt til rette og blir i 9mnd=)

jeg ble syk i fra befrukting, med mye kvalme/oppkast og svimmelhet, og er derfor sykemeldt. Det er ganske kjedelig, men jeg må si jeg elsker alle mine symtomer! Alt i fra kvalme til ømme pupper. Jeg er så utrolig taknemlig for og ¨få vere her med dere alle og dele denne deilige/urolige tiden.

Ønsker oss alle lykke til, og måtte våre spirer gro og vokse seg store og sterke=)

Jeg kommer fra vakre Møre og Romsdal og har to barn fra før av. En gutt på 8 år og ei jente på 6. Det er 20 mnd mellom dem og det er årsaken til at vi har ventet helt til nå med å prøve på igjen. Men nå gleder vi oss til et nytt lite tilskudd til familien :-)

Jeg jobber som styrer i barnehage og har ikke mye fritid med barn som skal rundt på fritidsaktiviteter og en krevende jobb, men når jeg har et øyeblikk synes jeg det er koselig å være her på bim og "prate" med andre gravide :o) Vi har nemlig ikke fortalt det til noen så det er foreløpig bare dere jeg har å prate med :o)

Lykke til med alle her inne med spirer. Dette skal gå bra :o)

Annonse

hei her er litt om meg :)

Gift med mannen jeg har vært sammen med siden jeg var 16.. er nå 23... og han 28 ..

er fra nordland men bor i møre og romsdal..

her har vi kjøpt oss hus og trives veldig godt ..

har en gutt på 14 mnd som ble till etter 35pp 3 sa og 1 ma , to pergokurer samt masse vitaminer..

han er hele verden vår vi koser oss masse som mamma og pappa..

vist alt går etterplanen så skal han bli storebror i juni.. denne gangen gikk det 10 pp 2 triple pergokurer en kur med dobbelpergo 12 dager med puregon og 1 ovitrielle...

vi håper virkelig dette skal gå bra <3 termin ca 17 juni skal på 1 ul skal vi på 26 oktober <3 gleder oss

Gratulerer til alle med små spirer :) Jeg er 28 år og bor i Rogaland, nord for Stavanger. Er gift og har en gutt på 4 år og ei jente på snart 2. Venter nr. 3 med foreløpig termin 5. juni. Jobber innen helse og omsorg.

Skal på første kontroll hos legen i dag. Tror jeg er 6+6, men er litt usikker pga rare menstruasjonssykluser. Har bestilt privat UL i uke 11 bare for å få sjekket mer nøyaktig termin.

Lykke til med svangerskapene alle sammen :)

Hei!

Jeg er 33, har en sønn på 8 år fra før og vi bor i Oslo. Min samboer har også en sønn fra før,og dette er vårt første barn sammen. Som også andre har nevnt er det veldig hyggelig å kunne dele graviditeten med dere her inne.

I motsetning til forrige gang hvor jeg kun var trøtt i starten, er jeg i tillegg slapp og uvell denne gangen. Håper at det går rask over, slik at det ikke føles som et ork å komme gjennom arbeidsdagen. Et lite hjertesukk der, men må jo ta med at vi er utrolig glade for at jeg har blitt gravid og vi ser fram til en baby i huset igjen.

Heisann!

Jeg er 33 år, er gift og bor rett utenfor Oslo. Har fra før en gutt på 3 år. Vi var heldige denne gangen og fikk "treff" på første forsøk:-) Termin er 9.juni (sannsynligvis noen dager senere, da jeg aldri fikk tilbake mensen etter p-pilleslutt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...