Gå til innhold

babyklær

lolita82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke begynnt med klærne enda. de arver endel fra storesøstra og evt fettere. har kjøpt noen ullbodyer i str 50, da det var et "luksus merke" på salg her om dagen. håper jeg får noen gaver og kjøper nok litt etterhvert når de kommer så de kan være like av og til. ellers har vi begynnt på de store utgiftene og leter etter bilstoler og vogn brukt.

Mine tvillinger blir 2 mnd i morgen. Jeg anbefaler deg å begyne å handle så smått.

Det er lurt å ha noen klær liggende i størelse 50 og kanskje 56. de fleste som kjøper klær til deg tør nok ikke å kjøpe den helt minste strørelsen for barna vokser så for i fra det.

Dessuten, alt du får gjort nå er en fordel. Jeg ble så stor på slutten at jeg klarte ikke å komme meg noe sted. ikke kunne jeg gå i bakker og ikke kunne jeg kjøre bil. Jeg var nesten en fange i mitt eget hjem. Når barna blir født vil du være glad for alt du har fått ordna, du vil nok bli ganske så opptatt.

Det er også lurt å handle inn andre ting som vogn, seng, stellebord, bilsete og andre ting du vil trenge. Greit å fordele kostnadene litt så ikke alt kommer på en gang.

Heisann! Jeg er i uke 21, venter en gutt og en jente:) har arvet endel gutteklær som jeg har vasket og ligger klar i kommoden...har også kjøpt noe gutte og jenteklær som ligger klart...skal kjøpe litt ull klær, men tror jeg skal vente til januar (eller da må jeg nok kanskje sende ut mannen eller ei venninne:)) for da er det kanskje salg på det???

Ellers har jeg kjøpt stellebord og lekegrind brukt, på vei til å kjøpe to sprinkelsenger brukt nå...også har vi bestillt ny vogn fra Tyskland som vi får om ca 6uker (TFK).

Jeg synes det er veldig deilig å være litt tidlig ute med ting...skal begynne å handle julegaver denne mnd også forresten:) Blir jo sikkert tungt etterhvert å gå rundt å handle...også vet man jo aldri feks i forhold til livmorhalsen ol om legen ber deg holde deg i ro de siste mnd... så bedre føre var sier jeg så slipper man stress på slutten!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...