Gå til innhold

Noen som vet om man kan marinere biffene i Jack Daniels saus, eller vil de da brennes når man steker de i og med at sausen er laget av mye brunt sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt ha på sausen på slutten av steketiden? Men hva kan jeg marinere de i da? blir dem ikke smakløse uten marinering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jack Daniels saus er så 1992.

Det er enkelt å lage ordentlig marinade fra bunnen av. Masse oppskrifter på nett.

Skrevet

Jeg har hørt at du skal marinere det helt mot slutten, for ellers så blir kjøttet tørt og marinaden vil "renne av".

Skrevet

Eh.. javel, er ikke så opptatt av hva som er inn når det gjelder mat akkurat, spiser det jeg synes er godt. Dessuten var jeg tre år gammel i 1992..

Spurte heller ikke om folks mening om selve sausen, bare om tilberedning.

Skrevet

Du kan prøve å legge kjøttet i marinaden i ca. 1 time i kjøleskapet. Så steker du kjøttet. Så helt mot slutten kan du gå gjennom kjøttet med pensel igjen. Pleier å gjøre dette selv. Veldig bra resultat.

Skrevet

Det er da bare å finne en marinadeoppskrift på nettet.

Hvis ikke kan du like gjerne servere grændis.

Jack Daniels er på samme nivå liksom. Man serverer bare ikke det til gjester i hvert fall.

Skrevet

Hvorfor serverer man bare ikke det til gjester?

Hva skjer da?

Selvantenner de?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er galt med Jack Daniels saus egentlig? Kan du forklare? den er jo god så hvorfor ikke servere til gjester?

Skrevet

Det er da en god saus det!! Ikke hør på disse kranglefantene HI:) God middag!!

Skrevet

Hva er J D - saus? Har aldri hørt om det jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...