MonaLisa*ruger på 2! Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen som har erfaring med dette? Min mann har få svømmere, og de han har er av dårlig kvalitet. Vi har akkurat være igjennom vårt første ISCI forsøk som var mislykket. Den første leveransen hans var ikke bra nok, og han måtte levere en gang til (veldig stressende, hele legeteamet stod utenfor og ventet, evt måtte vel hele forsøket bli utsatt!) Tilslutt fant de heldigvis noen få sædceller som kunne brukes, og 3 av 8 egg ble befruktet. Legen sier det ikke er noe han kan gjøre for å forbedre kvaliteten, men jeg antar leger ofte er skeptiske til alternative behandlingsformer som akupunktur. Noen som har prøvd, evt. over hvor lang periode? Forhåpentligvis overlever de 2 fryste eggene opptiningen, isåfall behøver vi jo ikke bekymre oss over hans problem før til neste forsøk. Lykke til alle sammen, tar gjerne imot andre tips for menn med dårlig kvalitet, vi er villige til å prøve alt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140791680-akupunktur-for-menn-med-d%C3%A5rlig-s%C3%A6dkvalitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir aldri opp! :) Skrevet 10. oktober 2009 #2 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei! Min mann har dårlig kvalitet, vi har vært igjennom 2 ICSI forsøk uten og lykkes desverre.. Han har prøvd akupunktur, ca 15 behandlinger tenker jeg-uten hell. MEN det er jo noen som har fått det til ved bruk av akupunktur så kjør på Vi har nå sett faktisk at tran har bedret hans kvalitet, men ikke så mye at vi kan klare det selv.. men bedre enn ingen endring Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140791680-akupunktur-for-menn-med-d%C3%A5rlig-s%C3%A6dkvalitet/#findComment-140792064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå