Gå til innhold

Skal, skal ikke... Ta permisjon fra studiet??? HJELP

Juuuunibaby <3

Anbefalte innlegg

Kan dere som har tatt permisjon og dere som valgte å ikke ta, dele erfaringene deres med meg?

Jeg går andreåret på økonomistudie på høyskole. Jeg har termin i slutten av november (veeeeldig nært innpå mine 4 eksamener). I tilegg har jeg pga av manglende motivasjon falt langt bak de andre allerede nå. Hvis jeg skulle føde slik at jeg rekker å ta noen av eksamene mine er jeg redd resultatet ikke vil bli spesielt bra. (Har bare A og B fra førsteåret og kunne tenkt meg å klart å fulgt opp disse karakterene) Kjenner at jeg begynner å bli ganske så depresiv når jeg tenker på skolen pga at jeg har falt så langt bak...

Er det noen med erfaringer og råd der ute?

Tar jeg permisjon trår den i kraft 3 uker før eksamene mine dette semesteret. Men tanken på å få en ny klasse til neste år, kjenner jeg at jeg ikke liker. Veldig gla i dem jeg går sammen med nå. Men samtidig er alternativet å få kanskje to uker hjemme i ro sammen med min førstefødte, før jeg skal begynne med 4 nye fag... Jeg aner jo ikke hva det vil si å bli Mamma en gang. Skal jo lære med dette lille barnet å kjenne og vi skal komme i en slags "dur" vil jeg tro før man kan konsentrere seg om noe annet?

Ja, dette bla langt å innviklet, men tar imot alle tips og erfaringer med takk! :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...