Gå til innhold

hvor mye spiser en baby på 3 uker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestemor skal være barnevakt mens jeg og pappan skal ta oss en velfortjent kveld ute. men hvor mye spiser jenta vår til hvert måltid?? har pumpet ut ca 1 dl, men har jo ikke peiling på hvor mye hun trenger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel individuelt, men minien min spiste ca 80-90 ml til hvert måltid da han var 3 uker de gangene han fikk på flaske, Om han spiste mer når det var rett fra puppen vet jeg jo ikke.

Skrevet

Jeg aner ikke hva jenta mi spiste da hun var 3 uker. Men hadde pass til henne da hun var 6 uker. Jeg sendte da med to flasker med 80 ml, så det skulle være nok. Hun drakk bare den ene. Men jeg har nå lest at de fleste babyer spiser mer fra flaske enn fra puppen.

Skrevet

Jeg er nå litt bekymret for min lille, han spiser ca 110 ml hver 4 time han da. og han er 3,5 uker gammel. Syns det er så mye. Men har lagt merke til i det siste at mot slutten så sutter han bare fordi flasken fortsatt er i munnen hans, så han har nok spist mer enn han trenger.

Skrevet

Har lest at de skal få spise til de selv ikke vil ha mer av flaska, og er de ikke mett så skal de få mer, enten fra bryst eller erstatning. Det er så individuelt og babyen regulerer det selv.

Skrevet

Jeg lærte som tommelfingerregel at en baby spiser ca 10% til 15% av kroppsvekten sin hvert døgn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...