Ronja&Odin Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 jeg er ca 5 uker på vei... ringte legen min og der har jeg ikke time før 15 desember...? er ikke det litt seint? skal jeg da ringe jordmora i komunen selv? har fastlege i annen komune.... har jo lyst og få ul time ca i uke 18, og jeg vil jo være i uke 14 eller noe når jeg skal til legen første gangen... vet jo at det tar tid og få timer til ul .... hmm
Binne Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Det stemmer at legen ikke ønsker at du skal komme før du er godt på vei. Min lege sa at det er ikke noe poeng tidligere i forhold til at man skal fylle ut alle papirer og høre hjertelyd godt. Jeg var også i uke 5 da jeg snakket med legen og fikk time 25 november..... Selv tok jeg innvendig Ul i mitt første svangerskap og har nå bestillt en ny 13. november. Gleder meg. Lykke til!
Erle79 Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Man begynner visst svangerskapskontrollene mye senere nå enn før. Da jeg var gravid i 2005 var første kontroll i uke 7. Nå for tiden begynner man ikke på kontrollene før i 2. trimester. Jeg synes det er veldig lenge å vente, men så lenge man har normale svangerskap er det vel greit... Og du får nok uansett ultralydtime til vanlig tid. De har jo ikke fullbooket frem til uke 18, det er ingen som får komme før...
Ronja&Odin Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 oki=) men da er det jo ikke noe og tenke på da;o) får bare vente utålmodig til desember:p blir fin julegave det tenker jeg, og høre babyen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå