Gå til innhold

hva tror dere a???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som trur jeg er gravid? første blødningsdag i siste mens var for 12uker siden, så jeg skulle hatt mensen for ca 8uker siden:( testet for 1,5uke siden og den var negativ, testet med billig strimmel. brunt blod små drøpp søndag og onsdag, ikke noe i går eller i dag;) hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo veldig lenge over tiden. Har du hatt sånne lange perioder før da? Kanskje teste igjen nå siden det er 1,5 uke siden sist.

Skrevet

nope, pleier alltid å ha 23 dager har aldri vært mer enn 31dager..... så syns dette er sykt rart, også når jeg har spottet hvis det er mens så burde den vel ha kommet i gang ordentlig nå, man går vel ikke å spotter i uker uten at mensen kommer ??

Skrevet

Nei, jeg tror ikke du er gravid !!

Dersom du er bekymret for manglende mens, så anbefaler jeg deg å ta en tur til gynekolog....

Lykke til !

Skrevet

var jo hyggelig, skikkelig opptimist du, not!!

er jo store muligheter for at jeg er gravid da, men tror ikke det selv, men slik det ser ut så er det muligheter!

Lykke til du også!

Skrevet

Syns bare d er på tide du får kontakt med realitetene... Du har spurt samme spm mange ganger nå, og testene dine er negative, samt at mannen din har sterilisert seg.

Du kan bli så fornærmet du bare vil, men slik er d bare. Å være optimistisk har jeg alltid vært, men da må man ha rot i virkeligheten oxo. Man skal ikke skape seg uoppnåelige forventninger.

D er ikke unormalt å få rot i syklusene sine, d opplever nesten alle kvinner, noen ofte, noen sjelden.

Og nå har du skrevet her inne i flere uker om nøyaktig d samme, så jeg sier igjen; kom deg til legen og få deg et klart svar !!

Håper for din skyld jeg tar feil, men tror dessverre ikke d...

Skrevet

hei på duu....!!

Tenkte bare eg skulle nevne det at eg spotta i et par uke før eg fikk mens nå....eller spotta og spotta.. Kom litt el-slim et par uker før mens kom, og det bare fortsatte, med litt blod i. Så bare tok det seg opp etterhvert, så kom mensen!!

Det e veldig sjelden at noen tester neg. sååå seint. Men det KAN jo skje. Men e snakk om veldig små prosenter her. Men uansett... Ta en ny test. Blir den neg, og ingen blødninger på vei, så bestiller du legetime. (selv om min lege har sagt at de er ikke "vanlig" å behandle for uteblitt mens før det bar gått 3 mndr. Alt under dette er visst noe som kan skje enhver, og er helt normalt) Har vel snart gått 3 mndr du forresten.... Ja..hehe. (men si at dere har prøvd å bli gravide, så han sjekker at det ikke sitter noe fast der det ikke skal )

Så prøver du å slappe av. Ta deg en tur ut å gå/på trening e.l. Ha litt heftig sex.... Hjelper hos meg hvis mensen ikkje kommer skikkelig i gang :) Hehe.. (og er det ikke mens som er i anmarsj så får fysiske aktiviteten det til å stoppe igjen....av en eller aen grunn..men det e meg da!!)

Det nytte ikkje å stresse....og eg VET kor mye du vil og håper og ønsker at du er gravid! Og eg håper med deg, til siste slutt!!

Men realiteten er at siden du har gått så lenge uten mens, uten positiv test, så er ikkje prosentandelen så høy altså...langt under 1% sjangse for at du faktsik e gravid..

...men det e jo ikkje blankt 0 heller da.. :)

Krysse hvertfall fingrene for deg!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg krysser nå fingrene jeg da;) flere som har sagt at jeg kan ha blitt gravvid de siste ukene....;) og mensen kommer jo ikke så blir litt skuffet når enkelte her inne kan synke så lavt at de snakker på den måten de gjør. Tusen takk for all støtte drømme stress less;) du får værtfall ting til å føles litt enklere enn ei viss annen her;)

selv om min mann er steril betyr ikke det at så fort strengern er kappet så er alt dødt, det tar jo tid og ting kan skje. jeg har pleid å bli gravid veldig fort. tok 2mnd med begge jentene;)

klem til deg;)

Skrevet

bare lurer, prøver du å bli gravid? evt ja, hvorfor har da mannen din sterilisert seg?

Skrevet

hehe, drømmestressless skrev d samme som meg, bare litt penere innpakket...

Skrevet

Ja, egentlig så gjorde eg det, snartnbaby?? :D Hehe..men har nettopp vært igjennom omtrent det samme som ungmamam21...så..litt enklere å vite kordan en ska formulere seg.....en føle seg fryktelig sårbar når en sitter sånn og aner ingenting!!

Men det e sant Ungmamma21. Eggløsning kommer som oftest før mens, sjøl om det forskyver seg, så alt håp e jo ikkje ute.

Også så mye enklere å håpe på graviditet enn å være redd for noe aent!!!!

Skrevet

Jeg er også enig at du bør få det undersøkt hos en lege så fort som mulig!!!!!! Man skal ta på alvor forandringer som har kommet, som ikke har vært dere tidligere......bedre med en undersøkelse for mye enn en for sent........er nå rådet mitt da:)

Skrevet

Ja, jeg har oxo tidligere hatt forferdelig rotete sykluser, og d er noe dritt. Hadde helt fra 20 dagers til 240 dagers syklus, men lå oftest mellom 50 og 70. Så jeg vet godt hvordan d er.

Men trodde egentlig aldri at jeg var gravid, selv om jeg har en mann som IKKE er sterilisert... ;))

Skrevet

prøver ikke å bli gravid egentlig nei. ting er litt komplisert. vi var enige om to stk, jeg hadde vel et lite ønske om 3, men ble enige om at to holt. derfor ble vi enige om at han kunne sterilisere seg for å slippe at jeg skulle gå på prevensjon som jeg fikk bivirkninger av, er ikke så begeistret for kondom. MEN så angret han litt, godt mulig han kommer over det og veit jo at man kan reparere, derfor håper vi jo begge at jeg er gravid igjen. men om jeg ikke er det så er jo det helt greit. dette er liksom siste sjanse for oss. veit det er komplisert men sånn er det;)

Skrevet

trenger ikke prøveå irritere meg for at mannen min er sterilisert. var noe vi var enige om og vi har to flotte jenter sammen som vi er stolt av. men om jeg hadde vært gravid nå hadde det vært gøy;)

vi er vel på en måte prøvere men på en annen måte ikke.

og jeg begynner jo å lure når mensen ALDRI har vært borte lengre enn 31 dager....

fint for deg at mannen din ikke er steril da;)!!

Skrevet

okey da forstår jeg! da ønsker jeg deg masse lykke til;)

Skrevet

hehe, takk for forståelse, veit at folk helt sikkert rister på hodet å tenker herregud. men vi er sånn på en måte prøvere på en annen måte ikke. hadde vært fint ok vi ble gravide , men om vi ikke blir det så er det helt k liksom;) får se på onsdag, da tester jeg og er den negativ så blir det en tur til legen;)

Skrevet

Ble litt fasinert av denne tråden og slenger meg på, og håper det er iorden :

Når var det mannen din steriliserte seg da ?

Og hvor ofte har dere hatt sex siden han gjorde det ?

Vet at etter sterilisering så skal mannen ha så-og-så mange utløsninger før sædlageret er tomt, men det er ikke så innmari mange ganger altså, før han skyter helt blankt.

Grunnen til at de sier "3 måneder" er jo fordi ikke alle menn har så hyppig sex - så hvis de sier 3 måneder så er de garantert at ingen går fem på liksom.

:-)

Så har dere hatt sex noen ganger allerede uka etter steriliseringen så er det nok gjort.

Og hvis det er over 5 uker siden han gjorde dette inngrepet - så ville du vært mer enn 5 uker på vei nå, og da hadde vel en test slått ut på deg ?

Så det kan nok være lurt å ta en tur til legen, fortelle om mannen sterilisering og hvor lenge dette er siden og hvor mange ganger dere har hatt sex siden da og høre fra en ekspert hva sjansene er for at du er gravid nå.

Og uansett greit å få sjekket hvorfor mensen er uteblitt da.

Lykke til !!

Skrevet

takk for rådet;);) helt greit at du slnger deg på vettu;)

det er nå i dag faktisk, 4uker siden han gjorde det. vi har hatt MASSE sex, merkelig nok har vi hatt mer sex nå enn vi noen gang har hatt. vi hadde sex en elelr 2 dager etter han hadde gjort det, og etter det har vi vel hatt sex stort sett annen hver dag, ikke sjeldnere enn det værtfall. eller hver dag. han er nok helt skkert steril nå ja, det tviler jeg ikke på. kan godt være derfor jeg ikke får mensen for jeg har ett alt for stort håp om å være gravid, og han er jo glad til at mensen ikke kommer for han trur vel det samme. men innerstinne så veit vi vel begge at løpet er kjørt;)

vi får se i morgen, da tester jeg på nytt med ordentlig test, ikke billigstrimmel så er den negativ så blir det en tur til legen...

Skrevet

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet

var negativ så nå skal det bestilles lege time her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...