Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos fastlegen min til første kontroll i går. Er 8+4. Jeg har bakoverbøyd livmor (visste dette fra før) og han sa det var vanskelig å måle den.

Er det flere her ute som har bakoverbøyd livmor? Dette blir mitt første barn om alt går bra, men jeg lurer på om dere som kanskje har barn fra før har hatt noen ekstra plager under svangerskapet med å ha en slik fasong på livmoren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Min livmor er også bakoverbøyd, og jeg har en sønn på to, hvis svangerskap var helt uproblematisk. Nå er jeg i gang igjen, nygravid, og hvilken vei livmoren vender spiller nok ingen rolle i forhold til komplikasjoner og slikt.

Lykke til og ønsker deg en flott svangerskap!!

Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor, men det spiller ingen rolle for svangerskapet og man merker ikke noe til det. Ikke bekymre deg! :)

Skrevet

Jeg har også, tror det gjelder en av fire??? og er helt uproblematisk! Lykke til=)

Skrevet

Jeg har også bakoverbøyd livmor:) Den retter seg opp underveis i svangerskapet har jeg hørt, slik at den blir stående slik " vanlige livmorer " gjør:)

Venter førstemann i februar:):)

Skrevet

Har visstnok ekstremt bakoverbøyd livmor (dette var legens ord). Har ikke hatt noen problemer, verken med å bli gravid, svangerskap eller fødsel, og har to nydelige gutter på fire og fem, samt en liten i magen nå :)

Skrevet

Det har jeg også. Snakket med gynekolog om det forrige uke. Hun sa det ikke hadde noe å si verken for svangerskap eller fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...