Gå til innhold

Farge på tfk-vogna..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå bestemt oss for at det blir Tfk-vogna på oss. Har jo ennå en god stund igjen å bestemme oss på. Men dere andre som skal ha/har tfk-vogn, hva slags farge har dere i tankene på bagvogna og på sportsvogna?

Har dere lik farge på begge, eller 2 forskjellige farger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt 2 forskjellige farger, men som lett kan mikses i tilbehør du kjøper. Om du kjøper bag i sort og vogn i brun. Kan du bruke rosa i begge om du skulle vente jente om du skjønner ;)

Skrevet

Jeg har sort bag og brun sportsdel:-)

Skrevet

Har brun sportsvogn fra før, og skulle da egentlig ha en annen farge på baggen, men endte opp med brun der også likevel... Ble så fint med blå pose i;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Flere som vil dele sine erfaringer med fagene de har valgt på TFK-vogna si?

Skrevet

Jeg har brun bag og svart sportsvogn. Rosa er nydelig i :-)

Skrevet

jeg liker den brune best. Syns sort blir veldig hardt til små barn. og brunt er nydelig både til rosa/lyseblått eller mer "retro" mønster hvis du foretrekker det. ta hvertfall den fargen du liker aller best på sportsvogna, det er den du bruker lengst.

Skrevet

jeg kjøpte min "brukt" Vel, den var jo nesten ny. men sportsdelen er orange, og bagen er himmel blå nesten..... egentlig har jeg lyst til å bytte, så jeg kan få en nøytral farge på bagen iallfall........

Skrevet

Jeg har farge carbo olive på bagdel og sportvogn. Veldig fin, ganske mørk i fargen, klassisk. Jeg venter gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...