Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begynte med vondt i magen på torsdag og litt størkna blod som kom ut. I går var det mer kontstant vondt i magen, ordentlig mens vondt og på kvelden kom det blod på crinonestanga da jeg tok den ut. Har fremdeles vondt i magen og i dag tidlig var det blod i doskåla, samt noe i truseinnlegg og det kom et par crinoneklumper ut i dusjen som var størkna blodfarge på (sorry detaljer!) Jeg er kjempelei meg, snufs snufs. Antar dette er over for meg denne gangen, eller er det noen som har hatt noen lignende og det har gått bra? Og lurer på om jeg nå skal fortsette og ta crinonen morgen og kveld fram til testdag som er mandag 12/10, viss det er noe vits å teste i det hele tatt da eller kan jeg bare kutte den ut??....Uff dette var bare en skikkelig nedtur asså!!!

Fortsetter under...

Stakkars liten...ikke godt å være deg nå...

Jeg kan ikke spå, men hadde ikke stoppet med Crinonen...

Jeg har vært gravid med masse blod på Crinonestangen også noen ekle småklumper som kom ut. Vil ikke gi deg falske forhåpninger...men fortsett med behandlingen likevel...Om du har store smerter og det renner er selvsagt det ikke så bra...

Ønsker deg all lykke til....grusomt tøfft dette...typisk at det er helg i tillegg og man ikke kan ringe. Noe blødning kan man faktisk ha og likevel være gravid...

Dette var trist å høre, hvitveis. Som om ikke tiden er tøff nok fra før, så får du dette i tillegg å bekymre deg over. Synes du skal høre på nurket. Du kan faktisk fortsatt være gravid, så fortsett med Crinonen!! Synes også du skal teste. Hadde det vært en ide og prøvd en test idag, for eksempel? Hvis du er gravid, er det jo en mulighet for at den kan slå ut nå. Noen som er tilknyttet riksen har fått beskjed om at de kan teste 14 dgr etter uttak. Bare et forslag..

Krysser fingre for deg

Jeg holder en knapp på å teste! Jeg testet 6 dager før testdag og fikk svaaaak strek. I dag er jo bare to dager før testdag til deg da og da kan det jo hende du får et svar... Hvis du ikke tester burde du vel ta ferdig Crinonen, virker som det er flere her inne som har blødd mer/mindre og likevel fått positiv test!

Lykke til da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...