Supermamm Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg går jevnlig til hudpleie og har litt pigment flekker etter graviditetene og endel kvise arr. Hudpleieren min sa hun gjerne ville prøve tca(??) peeling på meg. 3 behandlinger i salongen med 10-12 dager mellomrom. Er det noen som vet noe om slike behandlinger? Hun sa dag 4-6 ofte var verst så det lønte seg å legge det opp slik at dette ble i helgen. Dere som har prøvd det, gikk dere på jobb? Hvordan så det ut? Blir huden som skal av helt mørkebrun? Og ikke minst hvordan blir resultatet?
Gjest MMJ Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Hvor gammel er du? Jeg har også tenkt på kjemisk peeling... kanskje ikke enda, men en gang i fremtiden Er 29 år nå... og merker huden er langt i fra det den en gang var. Jeg har også fått pigmentflekker etter graviditetene, en for hver
Supermamm Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg er 28:) Jeg merker stor forskjell fra den huden jeg hadde da jeg var yngre, dessverre... Men det er mest for arrene og pigmentflekkene jeg har lyst til å ta det, merker at det går utover selvtilliten min...
Supermamm Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 Vet ikke helt hva det koster rundt omkring, men hudpleieren min sa det lå på mellom 800-900 per behandling hos henne.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 har ikke prøvd, men har lyst.. har også noen solskader jeg gjerne vil til livs. sukk. at jeg ikke var flinkere med solkrem når jeg var yngre. nå er jeg jo helt "nazi" og bruker solfaktor 15 i dagkremen min midt på vinteren. hehe. og seff 30 om sommeren. ;p tror jeg kanskje ville lagt det til en ferieuke eller noe jeg. kjipt å gå rundt å flasse i en uke. grøss. død hud som man ser flasser av er det ekleste jeg veit om.. iallefall andres. hehehe.
Supermamm Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2009 Hadde jeg visst det jeg vet idag hadde jeg også vært mye flinkere med solkrem da jeg var yngre. Her går det i solfaktor 30 året rundt og i sommermnd er det faktor 50 på områdene med pigment... Ville jo aller helst lagt til en ferieuke, men siden det er 3 behandlinger med 10-12 dager imellom er det vanskelig å få det til.... Er jo ikke så fristende å gå rundt med et ansikt i en ymse farge som "detter" av ...
Supermamm Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2009 dytter denne igjen, kanskje det er noen her nå som har noe erfaring?
tante grusom master of law Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ikke gjort dette selv, men har en venninne som driver med slikt. hun tok noe som heter bluepeel. det er en litt sterkere peel enn den du tenker på, og man trenger bare å gjøre det en gang. Da blir det enklere å gjøre det i en ferie. Den er dog dyrere, og jeg tror det bare er leger som gjør dette. Hun har fått skikkelig fin hud etter behandlingen. PS. man ser ut som ett helvete i ca en uke etter behandlingen.
Supermamm Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for svar:) Jeg håper jo virkelig det skal gi et godt resultat, og at det skal være "verdt" det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå