♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Hei, ser dere venter på at TR ikke skal komme(!) sammen med meg, mandag 12. Hvordan går det, noen som har testet? Jeg tror jeg kanskje bare måå teste bittelitt i morra... Fryktelig spennende, dette her
ღ askepott ღ Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, jeg er litt over den spennende perioden - tok en test for to dager siden, og det var ikke antydning til noe som helst ;( føler vel ikke på meg at eg er gravid nei... Jeg var også hos gynekolog for utredning for to dager siden, og jeg antar at han hadde sagt noe hvis jeg var gravid. For det viser vel på ultralyd? Uff nei, nå må jeg ikke få forhåpninger igjen...!!! Du da røverdøtre&hemmeligheten? Når skal du teste? Har du noen symptomer?
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2009 må innrømme at jeg kjøpte en liten testepakke på apoteket i dag, spørs om jeg klarer å vente til i morra.. Mmm..symptomer, ja: Litt såre brystvorter og et lite "klyp" nederst inni magen, kjennes i perioder.. Man blir jo litt tussete av dette her, hehe - kjenner etter om jeg kjenner noe jeg kan kjenne igjen fra forrige gang =))) Krysser fingrene for deg også, vet ikke helt hva de ser på UL så tidlig? Hva sa gynek, da? =)
ღ askepott ღ Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Hihi, håper at symtomene dine er riktige... Gynekologen sa at jeg hadde mange små cyster på eggstokkene... Det kunne ha noe å si for fruktbarheten, og at jeg kanskje ikke har eggløsning pga småblødniger og av og til laange sykluser. Litt deppa kjenner eg, men men - nå er eg ivertfall inni systemet Si ifra når du tester !
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 Kjenner noen som har hatt problemer med cyster, og de har alle fått barn.. Det ordner seg, bra at du er inni systemet, ja: Betryggende med oppfølging=) Skal si fra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå