mamma til keiser og prinsesse Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg sluttet på p-pille i august, fikk mensen tre dager etter, akkurat som sist gang ( har en gutt på 2,5 år ). Har egentlig et ganske rolig og avslappet forhold til det å prøve igjen, men er selvfølgelig veldig spent :-) Ble veldig fort gravid sist, men har ikke hatt noen spesielle forventninger til det denne gangen, vet jo det kan ta tid. Men i september fikk jeg mensen bare en dag, og ikke var det like mye som vanlig heller, (har vanligvis mensen i ca 4 dager). Tok test men den viste negativt. Venter mensen imorgen, så får vi se om den kommer. Merker ikke at den er på vei, noe jeg vanligvis gjør, med litt murring i magen og gjerne hodepine. Tenkte å vente med å teste til imorgen eller mandag. Noen som har hvert borti det samme? Noen som bare har lyst til å dele noen erfaringer, skravle litt bare :-)
pippi_78 Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 Hei! Har ikke opplevd det samme, men tenkte jeg kunne "dytte" litt for det ;-) Ellers så er jeg veldig spent på å høre resultatet av en eventuell test, for hvis tr fortsatt ikke har dukka opp høres det ut som det kan være noe "inni der" ;-) Skjedd noe enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå