Gå til innhold

jeg vil ha , men samboeren vil vente.. utrolig irritert å skuffet !

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har en sønn på 4år. og vi har ikke brukt beskyttelse siden vi fikk ham . om det skjer så skjer det å da er det helt greit bestemte vi oss om. jeg prøvde å gå på p-sprøyte men fikk så mye kviser at jeg bare måtte slutte med det, det var vel da vi bestemte oss for at det var ok å få en til om det skjedde. men vi skulle ikke planlegge noe.

jeg fikk ikke tilbake mens etter graviditeten med mitt første barn, så jeg var på sykehuset for å sjekke om det var noe galt. så sier legen til meg "skal dere prøve på å få barn eller skal dere vente?" jeg var veldig usikker for vi skulle ikke planlegge barn nå, men så jeg fikk noen piller for å få mens tilbake. å da jeg gikk ut fra sykehuset ønsket hun meg lykke til med graviditeten.

så jeg tok de pillene, å det ble ikke noen graviditet ut av det. nå var vi begge enige om at vi kunne vente med barn nr2, vi ville flytte å ha en stødig inntenkt osvosv.

så finner jeg ut at jeg er gravid, å jeg jubler fordi jeg vil ha et barn, å da sier han at han IKKE vil ha barn, fordi han ikke er klar for det. han er 87%sikker på at han ikke vil ha fler nå, å ber meg velge om jeg skal ta abort eller ikke. jeg vil jo ikke ta abort, så for meg er det ikke noe tema engang.. vi vet jo begge hva vi har gjort når vi ikke brukte prevensjon, å det skulle ikke være nødvendig å bli gravid for at han skal skjønne hva han vil eller ikke. så nå er han sinnsykt sint på meg om jeg beholder, å dette skal liksom jeg gjøre for å bligjøre ham eller??

Fortsetter under...

stakkars.. Skjønner godt at du er skuffet! Det er så respektløst og sårende at han kan si noe sånt når du bærer på det lille frøet. Man er jo helt stuck! Jeg syns du skal tenke deg godt om.. Og uansett så blir det til å løse seg om du bærer det fram.. Det irker som om der ikke er et tema en gang for deg å ta abort? Da syns jeg du skal følge hjerte ditt! Du kommer ikke til å angre på å beholde iallefall.. Lykke til med avgjørelsen :)

Følg hjertet ditt...

Jeg var i en lignende situasjon for noen år siden, og det eneste jeg med sikkerhet kunne si var at jeg alri kom til å angre på å beholde barnet, noe jeg selvfølgelig ikke har gjort heller,,,

Nå er nr 2 i magen, og vi gleder oss masse :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...