Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. oktober 2009 #1 Skrevet 10. oktober 2009 Skal ut med mannen min i kveld, han har bursdag, så jeg tenkte jeg fikk ta en gravidtest for sikkerhetsskyld før jeg drakk vin i kveld. Også viste den GRAVID!!! Vi mistet spire vår i uke 14 i slutten av juli og har prøvd siden da. Denne pp brukte vi ingen el-tester, hadde bare sex når vi ville og jeg er egentlig litt overrasket, for har ikke merket noe spesielt (men det gjorde jeg heller ikke da jeg var gravid med sønnen vår, som nå er 2). Annet enn at kaffe begynte å smake ille i går. Om beregningene stemmer har jeg termin 21.juni!!! Måtte spiren min sitte denne gangen!!! Masse babystøv til dere her inne og vi sees på 1.trimester om litt!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer så mye, dette fortjente du! Tok en test selv,men den var dessverre negativ. Så har ikke trua denne mnd. Masse lykke til, håper vi sees på 1 tri neste mnd. Foresten har du termin på min bursdag hehe. klem
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!
GuttemammaTilTo Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 gratulerer så mye!! og for en flott bursdagspresang!!
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 For en flott bursdagsgave da gratulerer så mye!!! Mistet selv i MA i august, så håper at jeg også er gravid denne mnd Lykke til i svangerskapet
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk!!! :-D Og JA, vi sees snart på 1.trimester, jeg heier på deg og håper du bare testet litt for tidlig!! Klem, klem!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen, tusen takk alle sammen! Og nå er det deres tur!!! :-D
M@msen Skrevet 10. oktober 2009 #9 Skrevet 10. oktober 2009 Er ikke noe bedre enn å se ordet GRAVID!!! Gratulerer så mye!!!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2009 Enig! Og jeg hadde hjertet i halsen, for det verste er å teste digtalt hvis man ikke er det. IKKE GRAVID blir så brutalt, liksom! Jippi, jippi, jippi! :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå