minlilletass Skrevet 10. oktober 2009 #1 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har et barn paa 12 mnd, og er ikke klar for aa proeve paa nytt foer om ett aar. Jeg har PCO, er slank men ser naa at haarveksten bare oeker i tillegg til en forferdelig hud. Tenkte jeg ikke skulle bruker hormonprevensjon mer etter over 10 aar paa p-piller, men jeg plages av huden. Jeg er ogsaa mye deprimert og foeler meg ikke bra, veldig sliten. Lurer paa om dette kan ha sammenheng med PCOS? Noen som har erfaring med bruk av p-ring? Dilemma dette gitt! I den formen jeg er naa blir jeg aldri klar for aa proeve igjen, men vil p-ring foere til mer mensforstyrrelser etter slutt? Kan legge til at etter 10 aar paa p-piller tok det 7 mnd foer jeg fikk foerste mens og deretter veldig uregelmessig. Jeg ble imidlertid gravid etter bare 4 mnd, men mistet. Tre mnd deretter ble jeg igjen gravid og denne gangen gikk det fint. Fikk akupukturbehandling og syntes dette hjalp paa EL. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140790573-ikke-klar-for-barn-nr-2-bruke-p-ring-i-mellomtiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindynatt Skrevet 10. oktober 2009 #2 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hei At du ikke er i form og føler deg deprimert kan ha mange årsaker, bl.a at hormonene løper løpsk. Ang p ring har jeg ikke erfaring emd, men genrelt er det p pille diane35 som er anbefalt for jenter med pcos. Snakk med gyn, helst en som vet noe om pcos. At man har problemer med å bli gravid etter å ha tatt p pille kan skje, men jeg har bortsett fra noen måneder, aldri tatt det og vi har ikke brukt noe for ikke å bli gravid på over 11 år, uten resultat. Få sjekket skjoldbrukskjertelen din det er også viktig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140790573-ikke-klar-for-barn-nr-2-bruke-p-ring-i-mellomtiden/#findComment-140791295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå