Gå til innhold

Ønsker du en sprudlende og engasjert barnevakt?Det er lov for mammaer og pappaer og kose seg også!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har erfaring fra et års jobb i barnehage med små barn fra 1-3 år, så det er de jeg har best erfaring med. Jeg har også jobbet 6 mnd på SFO med førsteklassinger, og i 2007 jobbet jeg som assistent ved Sommerskolen; "Ut i Naturen"- med 6 og 7 åringer.

Jeg er kreativ og glad i å leke med barna, og liker og bidra til ungenes kreative utfoldelse, så vel som økt selvføelse ved mestring av andre ting. Barn skal få være barn, men jeg setter også grenser, for det er noe alle trenger.

Jeg er 20 år, og har nettopp flyttet til en leilighet i Nydalen. Oprinnelig er jeg fra Colombia, men ble adoptert til Norge da jeg var 7 mnd. Jeg studerer fortiden på UiO Asiatiske og Afrikanske studier, og har for øyeblikket arabisk som språk.

Grunnet skolegangen, ønsker jeg å passe barn primært fra kl 17.00 og utover 2-3 kvelder i uken. Fredager har jeg ikke skole så der står jeg ganske fritt. Jeg har heller ingen skole fra og med 3. desemder, så jeg kan også være dagmamma/barnevakt i hele desember.

Jeg håper på noen svar, og skulle det høres interessant ut, så kontakt meg,så kan vi gjerne prate nærmere:) MVH Eris

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...