Gå til innhold

Klør på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et tegn på graviditet hvis jeg klør på kroppen hele tiden, er veldig kald på føttene og klør på fotsålene ofte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tenkte på det samme, har klødd så veldig overalt i det siste, og lurte i går på om det kunne være et symptom kanskje? Og ja, kanskje, imorges var iallefall testen positiv!! =))

Skrevet

jeg også har klødd mye,på ryggen og føttene.og hadde strekninger og rare murringer nede i magen.ikke som vamlige murringer.så denne mnd trodde jeg at det endelig hadde skjedd noe.men idag er tanta kommet:-(

vet at det er mange som har denne kløingen og er gravid,så jeg krysser fingrene for at du er det:-)

lykke til:-)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har lest om kløe på symptomlistene...???

=) men det er gøy med noe nytt...

Skrevet

Håper jeg har et spesial tilfelle med kløe på kroppen som symptom he he :) Klokken er over 12 så da er jeg 2 dager over IKM!!!

Skrevet

Jeg har hørt at kløe kan være et symptom. I alle fall kløe på magen og på sidene.. Dette fordi at kroppen endrer seg eller noe slikt:P Krysser fingrene for deg:D Skal du teste i morgen?:)

Skrevet

Klør av og til på sidene, men oftere på beina :(

Har bestillt tester på nettet, håper å få de på mandag slik at jeg kan teste tirsdags morgen :)

Skrevet

Har u fått testene dine? Jeg har og bestilt tester på nettet, hadde håpet de skulle komme i ag så jeg kan teste i morgen, men de har ikke kommet ennå:(

Skrevet

Niks ingen tester idag, den verste styggdommen som finnes på jord dukket opp istedet. Mensen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...