Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er det et tegn på graviditet hvis jeg klør på kroppen hele tiden, er veldig kald på føttene og klør på fotsålene ofte??
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Hehe, tenkte på det samme, har klødd så veldig overalt i det siste, og lurte i går på om det kunne være et symptom kanskje? Og ja, kanskje, imorges var iallefall testen positiv!! =))
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 jeg også har klødd mye,på ryggen og føttene.og hadde strekninger og rare murringer nede i magen.ikke som vamlige murringer.så denne mnd trodde jeg at det endelig hadde skjedd noe.men idag er tanta kommet:-( vet at det er mange som har denne kløingen og er gravid,så jeg krysser fingrene for at du er det:-) lykke til:-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg tror ikke jeg har lest om kløe på symptomlistene...??? =) men det er gøy med noe nytt...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 Håper jeg har et spesial tilfelle med kløe på kroppen som symptom he he Klokken er over 12 så da er jeg 2 dager over IKM!!!
LillePersille88 ? Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har hørt at kløe kan være et symptom. I alle fall kløe på magen og på sidene.. Dette fordi at kroppen endrer seg eller noe slikt:P Krysser fingrene for deg:D Skal du teste i morgen?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Klør av og til på sidene, men oftere på beina Har bestillt tester på nettet, håper å få de på mandag slik at jeg kan teste tirsdags morgen
Flutili Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Har u fått testene dine? Jeg har og bestilt tester på nettet, hadde håpet de skulle komme i ag så jeg kan teste i morgen, men de har ikke kommet ennå
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2009 Niks ingen tester idag, den verste styggdommen som finnes på jord dukket opp istedet. Mensen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå