Gå til innhold

Endelig vil han også :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært usikker på hva samboeren egentlig ville i forhold til å få baby nå. Han er på ingen måte typen til å snakke om sånne ting, så jeg har prøvd å spørre litt forsiktig i d siste. I hvertfall siden han plutselig denne mnd ikke var så nøye på å bruke prevensjon. Har ikke akkurat nådd fram med d jeg har spurt om, så da bare lot jeg d ligge.

Jeg lurte litt på om jeg var så heldig å være gravid allerede, men IKM var idag (eller igår, fredag 9.) og testen var negativ, så da går jeg bare og venter på TR.

Og så plutselig i sta, så sa han: "Vi kan vel kanskje begynne å prøve og få baby?" Gjett om jeg ble overrasket, og så utrolig glad. Hadde ikke trodd jeg kom til å få høre de ordene fra han på leeenge :o)

Så her sitter jeg med et fårete glis, og er skikkelig skikkelig happy :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå,så deilig å høre disse ordene når man selv ønsker seg en liten en:-)

jeg ønsker dere lykke til med prøvingen.håper dere har en positiv test snart:-)

jeg har fått mens idag,og går inn i 6pp.neste ikm er i samme uka jeg har bursdag,så vi satser på en megagave til da:-)

Skrevet

Å, så bra da! Er jo koselig når begge vil samtidig:-)

Her i huset brukte jeg nok en god del tid på å bearbeide mannen min. Har vært veldig klar på at vi ikke skal ha barn før han synes det er greit, men har ikke lagt skjul på hva jeg vil. Vi er akuratt blitt prøvere nå, og jeg merker at han er blitt mer opptatt av det nå. Er veldig koselig at det er et felles prosjekt:-)

Lykke til fremover!

Skrevet

Tusen takk begge to :o)

Ja, det er virkelig en god følelse når begge vil. Merker at jeg slapper av mye mer nå. Jeg har opplevd å slite i tre år for å bli gravid, og er derfor redd for at om vi hadde ventet i flere år med å begynne prøvingen, så kunne det nesten bli for sent. Nå slipper jeg på en måte å ha den tanken i bakhue hele tida :o) aahhh... lykke........ :o)

Ønsker dere lykke til også :o)

Skrevet

Jeg har vært heldig med akkurat det. Traff samboeren min på byn, det endte i en 3 night stand(ble der i 3 dager tihi), så ble jeg gravid samme måneden, vi var ikke sammen men likte hverandre veldig godt. Når jeg sa det til han så var reaksjonen hannes å bli kjempe glad og "jeg vil bli pappa" kom det ut av han :) Men jeg følte meg ikke klar, så det endte i en abort. Nå prøver vi igjen(6 PP) og han sier nå også at han ønsker sterkt å bli pappa :)

Så jeg gleder meg til å se positiv på testen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...