konemor=) Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 jeg lurer på om det er normalt å ha en temp på 37,8? det er ikke feber, føler meg egentlig i fin form bortsett fra litt mye luft i magen og mens murring hele tiden, litt kvalm også. men ikke noe voldsomt ubehag=) men så er det den tempen som bekymrer meg da... har naturligvis veldig mye høyere temp nå når eg har blitt gravid, men denne er hvertfall 0,3 over hva den vanligvis ligger på....hva tror dere?
pcos Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 heisann! Jeg er ingen ekspert på dette, så kan ikke svare på om det er normalt eller ikke, men ligger selv ca. 0,5 over det jeg vanligvis gjør. har også de andre symptomene dine, så kan jo godt hende dette er normalt...
Trimdama Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hei ! Det er normalt med temperatur stigning i graviditeten. Jeg er normalt en frostmakk av dimensjoner, nå er jeg så varm at min kjære ikke klarer ligge inntil meg! Vi har jo også en tremperaturstigning når vi har mensen. Rettere sagt eggløsning, og den vedvarer da som regel 2 uker. Jeg kjenner meg ikke selv igjen nå, men husk at normen innen for normalen alltid er stor! Og gjør det litt enkelt for deg selv, spør bare legen når du er til kontroll. Ikke bra gå å bekymre seg slik! Jeg har hatt sterke smerter i underlivet, som begynner å avta, og er veldig veldig kvalm hele døgnet. Så du er ikke alene , og vi er nok høyst normale (";) Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå