Gå til innhold

kan noen sette av en kaffe pause eller?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på om jeg er gravid? noen som kan se? hadde vært veldig fint:)

f.070883

takk får at du tok deg en kaffe pause :)

å takk får at du tok deg tid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg får en litt trist følelse når jeg ser på deg... sliter du med noe psykisk? har du mista eller noe??

tror du må komme over sorgen din før du får en ny spire... og tror også du må "godta" at det tar så lang tid som det gjør å få en beibis...

sitter med klump i halsen og tårer i øynene her...du må ikke være bekymret.. din tidkommer snart! Vil ikke gi deg noen mnd, for da tro jeg du kommer til å stresse...men det er ikke så lenge til skal du se...

Skrevet

tror kanskje du trenger jern vitaminer i kroppen din... føler du er sliten, og kanskje blodfattig... (men sjek hos legen før du evt begynner med tabl.)

Skrevet

ja mista bynnelsen av september, nå føler jeg kroppen min er helt klussa opp, hadde positiv el test den 4 og 5 oktober så fortsatte jeg og teste får å finne ut syklusen på grunn av at jeg må inn til kontroll på desember pga en cyste, noe etter keisersnitt ( de hadde sølet mye blod) i så fall 3 dager senere altså den 8 oktober ble d positiv el test igjen å den var positiv i går og i dag så nå har den vært positiv i 3 dager har til gangs mens smerter å føler meg uvel. ja har også kraftig jernmangel anemi og venter på blodoverføring, har gått på jerntabeletter i 8 mnd mn har ikke hjulpet mye, fikk blodoverføring på januar. hm.. så ja kan si jeg er mye trøtt å slapp.

har vært ganske lei meg fordi jeg mistet ja,mn føler at det går bra, så klart alltid trist,mn føler ikke at jeg må gråte mere, det er tomt egentli. vitaminer må jeg ta resten av mitt liv så det har du også rett i:) jeg er slankeoperert får 2 år siden og har gått ned 59 kg siden da. mye terer på kroppen, så klart er kansje litt psykisk sliten ovenfor denne operasjon som jeg har vært gjennom. og mye annet rundt det.

så grunnen til at jeg lurte på om at jeg er gravid er at jeg føler kansje på meg at jeg kan være det, ikke fordi positive el tester så lenge,mn det med mens smerter, ømme pupper, kvalme, trøtt mere en vanlig. osv liksom...

tusen takk adine får at du tok deg tid.

ting kan være veldig tøft, d har det vært siden jeg var liten, mn det går alltid over, jeg kommer meg alltid igjennom ting:)

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...