Gå til innhold

Slik er ståa hos meg 8 IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 8 etter EL..

I dag har jeg fått blodsmak i munnen...å vannfølelse....føler for å spytte og spytte...det var heller ikke blod i munnen da jeg spytta i vasken....skjønte ikke den.

Har lest om jernsmak og metalsmak...jeg kjente smaken av blod....å det var plutselig mens jeg reiste meg opp av sofaen for å skru av ovnen...

Smaken kommer og går merker jeg nå...å så ble jeg akkutt supersulten etterpå...å så når jeg stod over grytene i dag ved middag kom kvalmen!! Kommer og gå litt innimellom.

Sjekket i tillegg livmortappen og da får jeg inn første ledd på langefingeren før jeg møter livmortappen....aldri kjent den så langt nede før ! Den stemmer jo med lukket mener jeg....hard inni og myk utpå...å så er det ikke IKM før torsdag. ??

Utenom dette så har jeg ALTFOR mye melkehvit utflod, ømme brystvorter (svir litt med dusjstrålen direkte over de), korsryggen er helt forj.... vond samt bekkenet....hjelper ikke på hvordan jeg ligger eller står...har hatt stikk i magen og lysken men det har gitt seg for det meste og gått over til kiling....hehehe... i noen dager har tærne mine "sovnet av" når jeg sitter i ro...

Hva mener dere....dette er heller ikke slik som jeg har hatt det på symptomjakt i tidligere pp... føler meg rett og slett veldig gravid! Skremmende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da voldsomt :)

Vanskelig å si du, kanskje kanskje ikke...

Jeg selv hadde masse symptomer lenge, men da jeg var gravid kjente jeg ingenting.. det eneste var at etter sex den gangen det klaffa tenkte jeg at "der satt den".. he he.. men trudde ikke jeg var gravid likevel siden jeg ikke hadde ETT symptom. Men så dagen etter ikm fikk jeg plutselig en sterk følelse av at jeg måtte teste meg- noe jeg aldri hadde gjort før mens var en god del forsinket (som skjedde endel ganger ja...) - og ja, jeg var gravid:)

Så jeg har lovt meg selv å IKKE tenke symptomer denne gangen, blir bare stressa av det. (tipper jeg blir å bryte den lovnaden mange ganger:D)

Krysser fingrene for at symptomene dine betyr at du er gravid da:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...