mamma til Jesper <3 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skulle ha mensen på mandag- tirsdag, litt uregelmessig syklus i det siste. Men den har enda ikke kommit. På onsdag tok jeg en grav.test (strimmel) men den var negativ. Jeg har gått hele dagen i går og i dag og hatt vondt i magen, akkurat som når jeg skal ha mensen. Flere ganger har jeg kjent at "nå må den ha kommit" men nei... Bør jeg ta en ny test i morgen tidlig eller skal jeg bare vente til søndag/mandag for å se hva som skjer i løpet av helgen? Jeg har veldig lyst på å bli gravid nå og blir veldig lei meg hver gang mensen kommer. Alle mine venninner blir gravide eller føder barn, den seneste i går og jeg merker hvor mye lyst jag har på et eget barn. Er redd for at min kropp kanskje "tuller" litt med meg siden jeg føler så sterkt for å bli gravid. Jeg er dog ikke noen maniac, tar ikke noen eggløsningstester, men har sex med samboern 4-5ganger i uken.. Tar det litt som det kommer. Men blir snart gal.. dessverre.. ingenting har skjedd siden mars..
Emmalie84 Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg slulle SÅÅÅÅÅÅ veldig gjerne vert din stork!!! Kan ikke forstå hvor tøft det må være for deg, men prøver å sette meg inn i dine sko og kjenner hjertet vrir seg! (Jeg er veldig veldig følsom som person). Leser støtt og stadig innlegg på 1.termin om kvinner som ikke tester positivt før flere uker etter IKM...å så lenge du ikke har mensen så jobber jo kroppen med noe.... Selv har jeg ett ønske om å ikke teste....kjenner jeg er redd negative tester. Hva har du nerver til? Krysser fingrer for deg her hvertfall!
mamma til Jesper <3 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Åhh... så glad jeg ble for dig svar, tusen takk!! Bare det å ha noen å snakke med.. Har ikke fortalt noen at vi prøver, det er nok det som gjør det litt ekstra tungt. Men jeg orker ikke alle spørsmål man får har det skjedd noe osv.. Vet egentlig ikke hvilke som er verst, dem eller de som er "er det ikke deres tur snart?" Har også en tvillingsyster som fikk en nydelig sønn for 9måneder siden, det tok kun 2mnd for hende å bli gravid.. Meeeen.. Det blir vel min tur en gang, skulle bare ønske at det var nå.. Tror jeg skal klare å holde meg med å teste til mandag. Samboern er borte i helgen, og jeg har jo mest lyst til å teste når jeg er sammen med han.. Er du gravid siden du er inne på 1.termin også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå