Gå til innhold

Over tiden tror jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei folkens, jeg tror jeg kan si jeg er over tiden nå :)

Skal liksom ha IKM idag men ingen skikkelige mens murringer, ingen rosa utflod men verst av allt ingen graviditets test!!! Jeg fikk ikke tid til å kjøpe :(

Det skulle vært en innebygget test på laptoppen he he, en sånn der du stikker deg i fingen og putte blodet i en liten grop, så kunne dataen analysere og si om du var gravid eller ikke :)

Er veldig ømt når jeg trykker meg nederst på magen, har aldri hatt det slik når jeg har hatt mensen før. Jeg er så spent!!!

Og litt kvalmere enn normalt har jeg vært idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spendende.

XXXXX

Løp å kjøp i morgen. Hold oss oppdatert

Lykke til

Skrevet

ÅÅÅÅ så spennende!!!!!!!!! krysse fingre for deg.

Skrevet

Stikk å kjøp en test snarest da! :) Jeg var gravid jeg Netti :) så nå er det slutt på tappetafsinga for min del :P Fikk positiv QR i morges. Håper du kommer etter da.

Lykke til

Skrevet

ååå så gøyt! Gratulerer :) Holder på med tafsingen end jeg he he.

Jeg tok en CB idag, men den sa ikke gravid :( Ble skikkelig lei meg men mensen har ikke kommet enda så jeg håper og håper at den ikke kommer og jeg har bare lavt hormon innhold :( uff, dette er kjipt.

Skrevet

Tok en CBD på onsdag ettermiddag jeg å, vistte jo egentli at den kom til å bli negativ men måtte jo likevel. Men i dag var QR altså positiv, har en CBD til i morgen tidlig bare fro sikkerhetsskyld, så håper nå for all del den viser gravid nå da.

Men det kan jo hende du hadde EL litt senere enn du tror og at du dermed ikke gar produsert nok hCG til at testen fanger det opp enda. Så lenge tanta er borte er det jo håp. Temper du? Det gjør jeg og det er gull verdt, både som prevensjon og babyplanlegger ;)

Skrevet

Har prøvd å tempe litt i det siste men tror termometeret er litt rart :(

Har hatt en liten økning de 3 siste dagene, torsdag var det 36,9 grader, og idag var det 37,1 grad. Det er en liten økning, men alikevel en økning :)

Skal ikke tempen gå litt ned rett før IKM???

Skrevet

Min temp synker den dagen jeg får mensen. Men det er viktig at du måler basaltemperaturen, samt at du har et termometer med 2 desimaler. Er forskjell på 36,1 og 36,19 :)

Jeg måler hver morgen under tunga på høyre side. Første jeg gjør når jeg våkner om morran. Har ladycomp jeg da, men holder med et termometer for så og eventuellt skrive inn resultatene på fertillityfreind.com.

Min temp synker den dagen jeg får mensen holder seg lavt (rundt 35,87) fram til EL da stiger den til rundt 36,18. Er ikke store økningen men den fortelller meg at EL har vert. Holder seg da høy fram til mensen :) Forblir den høy etter IKM er det en indikator på at du er gravid for da vil ikke tempen synke, men stige :) Hvilket min gjør nå,så snart blinker vel babyikonet på ladycompen :) :)

Skrevet

aaa okei okei, nå vet jeg ihvertfall at jeg skal teste skikkeligere og kjøpe meg et skikkelig termometer! Veldig bra forklaring :)

Krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...