27år nr.4 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vet jo att dere ikke kan vite, men jeg lurer på om det er et vanlig symptom om man er gravid?
lillebollemor74 Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg bare MÅ ha melk. Sånn var det ikke før. Kan glatt drikke en liter på kort tid. Skjønner ingenting. Kalkmangel? Eller bare graviditetslyster?
Gjest Skrevet 10. oktober 2009 #3 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg har også blitt veldig glad i melk.. Må ha melk flere ganger daglig! Har vanligvis ikke drukket melk mer en 2-3 dager i uka.. Veit ikke hvor vanlig det er , men det er jo vanlig å bli sugen på ulike ting, og det samme gjelder sikkert melk også..
Erle79 Skrevet 10. oktober 2009 #4 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg også har kick på melk! Det er den eneste drikken som smaker godt for tiden. Vanligvis bøtter jeg nedpå med vann, men "smaken" av det fikser jeg ikke for tiden...
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2009 #5 Skrevet 10. oktober 2009 Har hatt veldig lyst på melk både i dette og i forrige sv.skapet. Nå går det i hvertfall 1 liter for dagen, og før sv.skapet gikk det max 1 liter i uka;)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 samme her, takler ikke brus eller noe lenger pga halsbrann og kvalme, men melk bare bøtter jeg nedpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå