Gå til innhold

kan der se ut som jeg har hatt el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og min samboer hadde sex for 5 dager siden.

jeg kjekket tappen og den var åpen tror jeg, og utfloden var vannaktig men litt klissete på en måte. så håper jo det var dagen jeg hadde el.

samme dagen etter, den virket litt åpen, men da var utfloden litt mer hvit men ikke så veldig mye.

så dro jeg på apoteket og kjøpte el-tester men den var negativ og har vært negativ hver dag siden. testet i 5 dager nå.

men i går og i dag har tappen vært hard og lukket og utfloden er litt tykk og hvit. men det står jo at utfloden og tappen kan forandre seg hele tiden og det ikke er ett sikkert tegn på el.

bruker cb, den man må sette testpinnen inni beholderen så kommer det entn en kort strek (ikke el) eller en lang strek og ett egg (el)

jeg har veldig uregelmessige sykluser så vet aldri når el kan komme eller når jeg skal ha mens.

nå er min samboer dratt på jobb og blir borte lenge, han jobber turnus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, jeg kjenner jo kun min egen utflod og den er ganske blank og seig under el. Den er slik etpar dager eller tre. Er ganske lett å kjenne igjen. Men vet jo dermed ikke akkurat når jeg har el siden utfloden er i opptil dre dager!

Har du prøvd å ta tempen? Prøv det en mnd eller helst flere (for å se etter et mønster) så tar du el-test når tempen høyner litt (ca to uker etter siste mens) så er det lettere å finne dagen:)

Har aldri sjekket tappen selv, så aner ikke der gitt...

Lykke til:)

Skrevet

Glemte å si at el-slim kjennetegnes med at hvis gnir litt mellom fingrene (usj...) og drar fingrene fra hverandre så lager du tråder liksom... ser det også evt på papiret at det er mere slimete enn vanlig.

Skrevet

okey, takk for svar:)

jeg har prøvd å tempe før, men ble vanskeli å få samme tidspungt hver dag så sluttet. men kansje jeg skulle begynt med det igjen.

jeg har aldri hatt utflod som du beskriver. har skjekket hver dag flere mnd, men aldri hatt slik utflod.

Skrevet

Nei, det er derfor dette med utflod er så vanskelig syns jeg- man er jo forskjellig osv...

Jeg tempet kl 7 på morran før jeg stod opp (er visst da det er best, og før man står opp). Jobbet turnus da, men satte likevel vekkerklokka på, og sovna fort etterpå igjen om jeg skulle på ettermiddagsvakt:) Faktisk ganske deilig å bli vekt for så å kunne sove videre.. hehe..

Skrevet

okey, ja jeg kan jo alltids sette på klokka. du har rett i det, er alltid deilig å kunne legge seg ned igjen etter at klokken har ringt.

tempet i dag, kl 7 og da va den på 36.5, så får se om den holder seg slik eller om den stiger utover.

er på dag 28 nå tror jeg. så håper jeg har hatt el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...