Nilu♥ Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 jeg er bare så super fornøyd med disse skoene. Andre med erfaring med disse? Jeg kjøpte nesten slavsk ecco sko til guten de to første årene. men er nå på andre paret superfit. Kjøpte vinterstøvler i dag, da sto det mellom ecco(best i test) viking( den slitesterke tuppen på skoen,der min gut slite mest på skoa) og superfit. Ble superfit forde at skoen var lett og veldig myk oppover foten ovenfor ankelen. viking og ecco var veldig stive og han fikk litt rar gange når han prøvde de. Men alle disse testene, hvorfor har de ikke flere "deltagere" med??
Pellepan07 Skrevet 13. oktober 2009 #2 Skrevet 13. oktober 2009 jeg har også kjøpt superfit til sønnen min!syntes de virket mye lettere og mykere enn både viking og ecco, derfor gikk jeg for disse fremfor å henge meg helt opp i sko-testene (superfit var dessuten ikke med på den testen jeg har sett på..), helt sikker på at skoene er fullt brukbare til vinteren!
Lillemus Mei Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kjøpte også Ecco sine i fjor og Superfit i år og er MYE MER fornøyd med Superfit !!!! De virker lettere, ikke så høye, videre i leggen og varme med ullfor inni. Eccoene var så trange i leggen at jeg husket jeg stresset med å ta dem på og måtte bruke kraft og vide ut hele skoen oppe. Ingen god sko til guttebein i allefall! Her er det så lite snø at det ikke er vits med for trange og høye sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå