Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #26 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har absolutt råd til dyre merkeklær, kunne handlet for tusenvis hver eneste mnd., MEN jeg er hektet på gjenbruk, tenker miljø og det finnes massevis av brukt tøy som er veldig bra. Tar i mot arveklær, handler på loppis og i bruktbutikker. Har ei søster som strikker ulltøy og ellers så handler jeg en sjelden gang på salg. Sko kjøper jeg som oftest nytt, men da ganske rimelig. Jeg lover at barnet mitt aldri fryser, føler seg utenfor eller lider av at jeg er miljøbevist og økonomisk. Selv uten Reima hehe.. hva er det egentlig som er så fantastik med Reima forresten ? skulle ønske det var flere som tenkte slik , barna kommer tidsnok i en alder der de vil ha nytt og merkeklær. Da har de kanskje lært noe og kanskje det i fremtiden blir IN med gjenbruk også får tenåringer...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #27 Skrevet 9. oktober 2009 enig med Sug.. kunne kjøpt alskens om det var det var viktig for meg. Men jeg eier ikke forfengelighet og jeg skjønner ikke at det er flaut å gå med dress fra europris. Så mine barn har ikke dyre merkeklær. De har dresser og regntøy fra Europris..Tenker miljø og kjøper gjerne loppis, samt arver en hel del..Jeg er en helt fin forelder fordet.. Og ungene mine fryser ikke..:-)
Mina™ Skrevet 9. oktober 2009 #28 Skrevet 9. oktober 2009 Syns dresser er blitt en moteting som vi foreldre har skyld i. Tror ikke at d e småtassene våres som bryr seg, men oss foreldre som e opptatt av merker. Kjøpte støvler på sparkjøp i høst for 29.90 kjempe fornøyd med dem. Ser at andre barn i bhg også har like. God å vite at andre også ikke bryr seg om slike ting
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #29 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg bryr meg ikke så mye om dette , men jeg syns det er rart at de som mener man har råd til reima på salg til 30-70% tror at de som kjøper på h&m eller annet sted kjøper der på full pris. Tror dere ikke mange må kjøpe dressene der på tilbud? Alle har ikke like god råd men man vil uansett det beste for ungene sine. Det er ikke slik at de fryser i hjel av andre klær enn reima.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #30 Skrevet 9. oktober 2009 Denne tråden her er virkelig dib i et nøtteskall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå