Gruffalo:-) Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kjøpte vinterstøvler til mine barn på Skoringen idag. Kjempefine ecco sko, så er jo i utgangspunktet fornøyd. Har kvitteringen og alt, de ligger i eske med lapper på ennå. Men det står ingenting på kvitteringen om deponering, bare at man kan bytte innen 8 dager mot kvittering? Får jeg deponert tro? Grunnen til at jeg vil det er at jeg var innom jernia etterpå og skulle kjøpe tørkestativ. Mannen bak kassen gå meg det med rabatt, siden de på senteret skulle ha elleville dager neste uke og jeg fikk også med en tilbudsavis for hele senteret som gjelder neste uke.. Der ser jeg at Eurosko skal ha tilbud, ta tre par betal for to neste uke, og de har jo samme skoene i den butikken, så det betyr at om jeg får deponert så får jeg med et ekstra par sko gratis.. Hva tror dere, kan jeg levere de tilbake imorgen og få tilbake pengene?
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg handlet vintersko til jenta i sept, faktisk Men senere handlet min mamma viking vintersko til henne. Så jeg gikk til Din Sko, en mnd senere, og sa at mamma min hadde også kjøpt og bla bla. og fikk tilbake full pris, selvom de også i mellomtiden var blitt satt ned Men nå ble jeg litt usikker på deponering er.... hehe Men jeg hadde byttet de!! Gått for tilbudet på eurosko...
mayaya Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 deponering er en tjeneste de ikke plikter å gi, mener jeg... men prøv! er de serviceinnstilte, går det fint
Gruffalo:-) Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Mmm.. Tror nok jeg skal prøve på det ja. Det er dyre støvler i utgangspunktet og surt å gå glipp av et gratis par synes jeg:-) Om noen fler vet hvordan det fungerer på skoringen så si fra..
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 de bruker å være grei, bare si at du angrer kjøpet... angreretten skal jo gjelde alt... de fleste gir pengene tilbake..
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 får pengene tilbake, hentet fra nettsiden: Hos oss vet du at du blir fornøyd med kjøpet Sko og støvletter skal ikke bare passe til foten og være behagelig å gå i, de skal også passe til din personlige stil og det du har tenkt å bruke dem til. Derfor skal du selvfølgelig ha mulighet til å bytte sko eller støvletter som du angrer på at du har kjøpt. Skoringen har landsdekkende bytteservice i alle våre butikker. Hvis du ønsker å bytte en vare, trenger du bare å vise byttelappen på de ubrukte skoene eller støvlettene innen åtte dager. Hvis du innen åtte dager også tar med kvittering, kan du få pengene tilbake for ubrukte varer.
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 ut i fra det *toppris* skriver kan du få pengene igjen... men dette er ikke noe du har rett på, det kommer helt ann på hvilken policy de har i butikken.. noen er veldig strenge på dep og bytting. Angre rett gjelder bare på postordre, nettkjøp eller dørsalg. du har ikke angrerett på ting du kjøper i butikk, så lenge butikkene ikke velger å gi dette.
millie+2klumper Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 På skoringen får du pengene igjen. Har nett levert inn igjen et par sko selv der og fikk pengene igjen. dette opplyste de meg om når jeg kjøpte skoene også
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Husk at for å få Eccoskoene gratis på 3 for 2-tilbud, må du kjøpe to par sko til tilavarende eller dyrere sum. Du får det billigste paret gratis. Dersom du ikke hadde tenkt å kjøpe to par dyre sko til, er det ikke sikkert at det lønner seg for dere å kjøpe 3 for 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå