Gå til innhold

forvirret ang syklus og evt neste EL.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en SA 30 aug. etter det har jeg de siste 3 ukene spottet litt brun uflod og av og til litt rødt blod.

fikk en mens lignende blødning igår men det var ikke mye. og ikke idag heller. var en del koagler i denne blødningen også. men skal jeg regne med at dette er TR? da er det jo ca 40 dager siden SA, når skal jeg eller venter jeg EL. Ønsker sterkt å bli gravid snart.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg tror nesten jeg ville ha regnet det for en mens jeg..Hvertfall hvis det stopper helt opp å blø..

Jeg lurer selv på når min EL er..Hadde en MA i august..og endel komplikasjoner med 3 cytotec og en utskrapning..hadde rester igjen etter utskrapning å måtte ta en cytotec til.. Så jeg vet ikke fra når jeg skal regne mensen.. Har testet med EL tester i snart 3 uker men ikke funnet den. Så vet ikke hva jeg venter på egentlig..hehe :)

Men jeg håper du snart finner EL din.. Er så vondt å bare ØNSKE så veldig å bli gravid igjen. :(

Masse lykke til :):)

Skrevet

Heisann!

Skrev nettopp et innlegg selv ang.småblødninger nesten hele tida.

Hadde og en abort-i begynnelsen av august.

Etterhvert fikk jeg mens omtrent som du beskriver..,tror tom.du kan ha hatt eggløsning innimellom de 3 ukene du har spottet..det hadde jeg.

Koaglene ser skikkelig ekle ut,mine var store og ufyselige.Men;det er ikke annet enn litt levret blod som kommer ut.

Hadde jeg vært deg ville jeg-som hun over-regnet det du har/hadde som mens..foreløpig.Så finner du ut derifra!!!!Masse lykke til!Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...