Gå til innhold

Noen som vil gjette? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå på vei med nr 2, men synes dette svangerskapet har vært helt annerledes enn d første angående hvordan jeg har følt meg.

Første svangerskap:

-Hadde sex rundt EL.

-Ikke kvalm, men kastet opp 2 ganger bare sånn plutselig etter frokost.

-Puppene mine forandret seg ikke så mye. Var ikke så øm.

-Litt trettere en vanlig kanskje i begynnelsen, men energien kom tilbake for fullt mot slutten.

-Kan ikke huske at jeg fikk mere fettete hår elr kviser, heller mindre kanskje mot slutten.

-Hjerte lyd på 120-130.

-Ikke spesielle cravings, men på slutten hadde jeg dilla på sjokolade og piano rislunsj.

-Følte jeg bar på en gutt nesten med engang testen viste positivt, og Gutt ble det! :)

Dette svangerskapet:

-Veldig kvalm fra jeg våkna til jeg la meg fra uke 6 til uke 10. Kastet opp et par ganger bare. Kvalmen ble bedre etter uke 10, og var mest kvalm om kvelden fra uke 10-13. Nå er jeg bare kvalm avogtil. Er i uke 17 nå.

-Ømme og større pupper. Ikke merkbart større, men jeg merker det. De er liksom blitt hardere og fastere.

-Hadde veldig dilla på tropisk nektar de første ukene.

-Fått flere kviser/nupper, spesielt på skuldre og øvre del av rygg. Håret er ikke blitt mer fettete, men d har fått veldig lett for å floke seg, noe jeg ALDRI har hatt problem med før, så d syntes jeg var et litt merkelig svangerskapssymptom.:)

-Ikke så stresset og bekymret dette svangerskapet, men sikkert fordi jeg har vært gjennom d før.

-Har ikke hørt hjertelyden enda, så vet ikke antall slag i minuttet.

-Har mest lyst på salt mat framfor søtt.

-Blass urin

-Plumbo viste gul/grønt resultat.

-Mere tungpustet denne gangen, blir fortere sliten.

-Har hatt en veldig jentefølelse denne gangen. Samme magefølelse som jeg hadde når jeg gikk med sønnen min. Men d at jeg har hatt så ulike svangerskap har også bekreftet mistanken min.

Men skal ikke på UL før rundt den 20 oktober, så da var jeg enten bekreftet elr avkreftet magefølelsen min. :) Så lenge barnet er velskapt, så betyr d absolutt alt for meg!! men morsomt å gjette da ;)

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...