fjotteline Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 heisann. jeg har en datter på 2 år og 5 mnd. hun tisser å bæsjer stort sett på do. har holdt seg heilt rein i 6 netter nå også er dette veldig tidlig?? kan jeg stole på at hun er rein om natta nå? hun tisser før hun legger seg og når hun står opp,. tør liksom ikke helt å stole på det og prøve me truse... hehe
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 6 netter tørr! klart du må stole på henne! Min datter er 3 år og 2 mnd og overhodet ikke tørr om nettene men ganske flink om dagene; Heldig du! kjenner flere som sluttet med bleie i 2 års aldren så er det nok ikke for tidlig man kan selfølgelig regne med uhell en gang i blant men det er helt normalt
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Så bra! Minstejenta mi slutta med nattbleie då ho var 18 mnd og eldstejenta då ho var 3 år og 8 mnd, så store forskjellar! Klart det er på tide med truse når ho har vore tørr 6 dg på rad. Og det skjer vel ingen ting om ho skulle tisse i senga. Vi har saueskinn i senga og om det blir uhell blir ikkje madrassa våt. Dessutan kan du bruke beskyttelseslaken (ikea). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå