Gå til innhold

To hjertelyder <3 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en doppler som jeg brukte i dag og hørte på hjertelyden....

fosteret ligger festet på venstre side, men min sambo to doppleren på høyre side og da dukket det opp en hjertelyd til... den hørtes ikke helt lik ut som den andre... KAN det være tvillinger?

Har fått fort mage

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke sikkert alle vet dette, men på hver siden nederst ved magen, ligger 2 pulsårer en på hver side, og de hører man med doppleren. jeg trodde det var hjertet til babyen noe som det absolutt det ikkje var..

hvor kangt er du på vei? mange hjerteslag var det i min?

Skrevet

Man hører lett om det er babyen eller en selv...babyen har vel mellom 110-160 slag/min, mens du selv har mye lavere. Forhåpentligvis, hehe :)

Men spennende om det er to inni der da!

Skrevet

En doppler fanger ikke opp puls, og det er heller ikke puls på hver side av magen:P

Skrevet

min gjør det

det var jordmoren som sa dette til meg,.

jeg hører forskjell på pulsen og på babyen sin nå

Skrevet

Du har to ganske store blodårer (en på hver side av magen) som går inn til livmora, kan være disse du har hørt.

Skrevet

Du hører jo dine egne hjerteslag og på doppleren.. :)

Jeg får inn mine egne hjerteslag på både høyre og venstre siden av magen nederst.. Babyen sitt ligger litt på midten nå..

Men du hører jo forskjell på dine og babyen sitt.. Babyen sine går mye fortere.. Hos meg blir det min hvilepuls på 70-80 slag og babyen sin på 140slag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...