illeana Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Har en doppler som jeg brukte i dag og hørte på hjertelyden.... fosteret ligger festet på venstre side, men min sambo to doppleren på høyre side og da dukket det opp en hjertelyd til... den hørtes ikke helt lik ut som den andre... KAN det være tvillinger? Har fått fort mage
alexander`s mamma Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 er ikke sikkert alle vet dette, men på hver siden nederst ved magen, ligger 2 pulsårer en på hver side, og de hører man med doppleren. jeg trodde det var hjertet til babyen noe som det absolutt det ikkje var.. hvor kangt er du på vei? mange hjerteslag var det i min?
Bumblebeee Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Man hører lett om det er babyen eller en selv...babyen har vel mellom 110-160 slag/min, mens du selv har mye lavere. Forhåpentligvis, hehe Men spennende om det er to inni der da!
illeana Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 En doppler fanger ikke opp puls, og det er heller ikke puls på hver side av magen:P
alexander`s mamma Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 min gjør det det var jordmoren som sa dette til meg,. jeg hører forskjell på pulsen og på babyen sin nå
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Du har to ganske store blodårer (en på hver side av magen) som går inn til livmora, kan være disse du har hørt.
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 Du hører jo dine egne hjerteslag og på doppleren.. Jeg får inn mine egne hjerteslag på både høyre og venstre siden av magen nederst.. Babyen sitt ligger litt på midten nå.. Men du hører jo forskjell på dine og babyen sitt.. Babyen sine går mye fortere.. Hos meg blir det min hvilepuls på 70-80 slag og babyen sin på 140slag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå